April fool's day!

huuu!

Klockan är 7.40 och jag kom precis hem igen efter att att ha släppt av G vid hans buss. Nu är S nere i garaget och letar efter duck tejp till sina bracelets. I morse när jag vaknade såvar jag svin trött, valde att gå upp 6.05 istället för 6.00! haha så upp och väcka G, vilket jag hatar, gillar verkligen ite att väcka barnen när dem sover, men det måste ju göras. Gick sen ner och fixade fram frukost och sen började jag på deras luncher. 6.20 så väckte jag S och båda kom ner relativt snabbt! YES!

Lugn morgon men alltid så är det något som gör att dem börjar bråka eller åtminstonde tjaffsa, så självklart var idag inget undantag, men det gick väl bra...hoppas jag!

Idag ska jag inte göra så mycket. Min mage känns verkligen inte 100, vilket den inte har gjort sen i onsdags så jag ska ta det lugnt när jag kommer hem från att ha droppat av S på skolan. Ska kolla på det senaste avsnittet av greys anatomy, då jag missade det igår! MMM det ser jag fram emot!! :D

Nej nu måste vi åka ha en bra dag! :)

Juste idag är det också 1 april vilket betyder april fools day! :)

Jag har också varit här i 11 veckor nuuu!! :D Snart har jag gjort en fjärdeldel av mitt år! SJUKT vad tiden gått fort ändå!! :D

Kommentarer
Postat av: nathalie

Bra uppdaterat! ;D hur gick samtalet?

2011-04-01 @ 15:22:35
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0