Argh jävla datooooooooor!!!

Blir så jävla trött på min förbannade dator!! För kanske 2-3 veckor sen så fick jag virus på den, vilket jag inte riktigt kan fatta hur det hände då jag har virus rogram installerat och som uppdateras hela tiden typ. Men ändå så fick jag det! Och under kanske 3 dagar så kunde jag inte koma in på datorn eller göra något. Efter 3 dagar så kunde jag komma in på internet och göra allting igen som jag kunde innan men det var absolut inte som vanligt då jag behövde göra massa saker varje gång jag skulle starta ett program...

Nu e den där jävla skiten tillbaka och jag blir tooookig!

Kunde inte komma in på datorn igår men nu idag så provade jag att starta upp datorn i felsäkert läge och nu funkar det i allafall att gå in på internet men dator menyn och listerna ser ut som dem gjorde för typ 10 år sen, ni vet gråa och fyrkantiga, aaas tråkigt och faaan.

Så jag skriver det nu att om jag inte skulle uppdatera på några dagar så är det för att jag inte kan komma in på internet via min dator! Så ni vet liksom:)

Idag är det fint väder ute så vid 12 ska jag möta uppp linda på giant och så ska vi köpa lite frukt och gott och sätta oss någonstans och snacka och bara njuta av vädret! :)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Nyhetsbilder

1. Installera malwarebytes antimalware via felsäkert läge. Scanna, starta om normalt och scanna igen. Glöm inte uppdatera.

2. När du fått bort problemen sätter du dig som begränsad användare. På så vis kan du varken installera program eller virus. Ska du installera program måste du logga ut och logga in som admin.

2011-04-05 @ 09:32:38
URL: http://nybilder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0