Argh the weather sucks

Meen vad är detta!!?

Varför ska det ena dagen vara strålande sol och 25 grader och så nästa helt grått och trist med bara 10 grader!?
Förstår mig inte på detta konstiga klimat, inte för att det är så speciellt, jag menar så här händer väl överallt, men jag är sååå trött på det och jag vill bara ha sommar...och så helg såklart! :D

Onsdag idag och veckan går seegt. Idag är L och jobbar hela dagen i philly vilket betyder att vi au pairer inte behöver hjälpa till med något här hemma inför barmitzvhan och vart ska man spendera en regning dag om inte på mallet?! Så westfield mall ska vi åka till aldeles strax och sen äta lunch och till efterrätt blir det fro-yo på menchise! MUMS! Best ever!

Ja det var allt jag hade att säga för denna gången!
Hörs senare! Och jag finns mer på twitter! :) http://www.twitter.com/cassandraagren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0