Dot dot dot . . .

Hmmm.
Ena dagen så är allt toppen.
Andra dagen så är allt skit.
Ena dagen MASSA tankar.
Andra dagen helt tomt.

Blir så frustrerad för jag tänker waaay to much nu för tiden. Varför?
Fattar inte varför det kommer nu? Vad hände liksom?
Ingenting har väl egentligen ändrats, eller?

Trött på att aldrig veta, trött på att aldeles för ofta känna mig taskig och skyldig, när fallet verkligen inte är så.
Jag vill veta och det börjar bli jobbigt att inte kunna det förens tidpunkten är här.

Ena dagen har jag bestämt mig.
Andra dagen så är allting som vanligt.

När tusan ska jag besluta mig?
Jag har sagt att jag ska ge det en viss tid, men funderar på om jag verkligen gör rätt?
Hur ska jag veta vad som är bäst att göra?
Ska jag bara låta det vara och gå vidare och helt enkelt bara strunta i alla tankar?
Eller ska jag göra något åt det och ta de risker som finns?

Vilket är bäst? Hjälp mig, för jag vette fan alltså....


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj oj ..du är inte ensam ska du veta :P

2011-04-04 @ 00:29:00
URL: http://josefinsdiary.webblogg.se/
Postat av: Josephina

Känner verkligen igen det där! Man blir helt galen.. Jag gick igenom det där för ett tag sen, nu vet inte jag om det är av samma orsak. Men jag blir frustrerad när man inte vet saker, man tänker för mycket på vad som kan ske, istället för bara lyssna på sig själv..

2011-04-04 @ 01:10:50
Postat av: marieke

jag vet vad du pratar om... skitjobbigt :/

2011-04-04 @ 04:39:24
Postat av: Johanna

DU ÄR INTE ENSAM !!! Jag känner PRECIS likadant ibland, ena dagen så är allt skit bra andra dagen är det SKIT och jag undrar va FAN jag gör i usa !! Kämpa på !!

2011-04-05 @ 04:36:54
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vet vad du menar Cassandra!

Jag har jobbiga stunder jag med, känns dock skönt att veta att det inte bara är jag som har det.

Take care!

2011-04-07 @ 02:45:28
URL: http://emeliegoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0