E! True Hollywood story!

Det sitter jag och kollar på nu och temat är young royals och vad ser man inte då poppa up på TV:n? Jomen Sveriges prinsessor och prins! Coolt! :) Så himla roligt att höra Svenskar snacka om dem på engelska. Jag är inte bäst på att snacka engelska men oj vad roligt det lät när en snubbe, lite snobbig sådär skulle försöka sig på och låta macho på engelska. "Well Daniel was Victorias PT....That's a personal trainer." hahaha

Iallafall så kom jag precis från gymmet, aaah mina armar är döööööda!! :D och det gillar jag! Jag har blivit mycket starkar i armarna känner jag och jag kan köra med högre vikter nu vilket är as roligt!
Har tillochmed en liten liten snygg bula på armarna hahahaa^^ 
L vill också att jag ska vara med på hennes bootcamp som hon går till! haha jag har redan lovat att jag ska vara med en gång men när det sker får vi see! ;P



Vid halv 12 ska jag dra DT och möta upp Elin P! Vi ska väl ta e kaffe eller något och kolla på formationen vid 12 och även då ska jag passa på att ge rob pengar för carrie underwood koncerten vi ska gå på i morgon! Kuuul! :D

Nu blir det lite flingor, lyssna på svenskar som pratar engelska och dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0