Every day I'm shuffleing

AAhhh härliga väder vi har det i Maryland nu för tiden! Hoppas bara att det håller i sig nu i några dagar/veckor!

Igår så var jag off typ heeeela dagen då L sa att jag inte behövde jobba så mycket! NICE! Så jag jobbade mellan 6-8 på morgonen och sen var jag ledig heeela dagen ända fram tills idag klockan 4pm! :D Så vad gjorde jag igår, hmm gjorde lite allt möjligt faksitk, åkte själv ner till dT annapolis och satt och tog en iced caramel macciato i den stekande solen och kollade på folk och pratade med hedvig i telefonen! Sen lite senare så mötte jag upp en au pair jag aldrig träffat tidigare, Cindy hette hon. Vi tog en glass dt och satt och pratade. Trevligt var det! Sen runt halv 8 så kom jag hem och hade då bestämt mig för att åka till Hedvig och våldgästa henne! Så vid halv 9 åkre jag mot oakton virginia. !½ timme senare var jag framme och knackade  på dörren och hedvig kom och öppnade och det tog et tag för henne att fatta att jag stod utanför hennes dörr! haha jag sa inget till henne då jag ville överaska henne och det gjorde jag nog bra! ;P

Idag vaknade jag upp vid 9 och så åt vi frukost och gjorde oss iordning och runt 10 så åkte vi till reston och kollade på VS. Hittade ett fin fint linne! :) Nice!

Sen runt halv 12 så hämtade vi upp Ethan från daycare och skjutsade hem honom och sen åkte vi till Tysons corner och gick runt där i ca 1½ timme och även där införskaffade jag mig ett linne, eller nej en t-shirt! :) Sen var det dags för mig att åka hem! :)

Kom hem runt 4 och vid 5 så åkte L till Virginia för linedance lektioner så från 5 har jag haft barnen själv och vi tittade på en film och äkade pizza,slappt! :) Nu är båda i sängen och snart kollapsar jag väl med! :) haha

Juuuste nu händer det ju lite roliga saker också!! :D

På fredag så kommer jag och hedvig förmodligen gå på en Carrie underwood koncert! :) Hon sjunger på naval academyn och det e nära och bra så varför inte gå dit!? :D så det blir Carrie på fredag och sen på lördag så har hedvigs värdbarn ella någonting som vi ska gå på. och sen blir det förmodligen underage club på lördagskvällen och på söndagen vet jag inte! :) Hoppas verkligen på fint väder!

Sen nästa helg så drar jag och hedvig redan på fredagen när vi båda har slutat till.........OCEAN CITYY!!! :D YAYY!! jag e såååå taggad och det kommer bli as bra!! :D Det ligger inte mer än 2 timmar härifrån och vi ska vara riktigt äventyrliga med många påhitt!! :D haha längtar som tusan faktiskt! :D

Nej nu ska jag ta tag i mitt rum och sen kolla på senaste avsnittet från 90210! :D

God natt! :)


Min favorit outfit nuförtiden! haha shortsen e ju sååå sköna!


Super sommar snyggt! :)


Hedvig i sooliga och varma Reston!


T-shirt från American eagle och linne från Victorias secret!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så roligt att läsa om värmen! Det får mig att längta mer till att flytta till Annapolis! :) haha, om 6 veckor kommer jag ;)

2011-04-27 @ 10:40:56
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Rayban solglasögon till salu. Svarta Wayfarer. HELT NYA med alla tags kvar. Nypris ca 1499:- jag säljer mina för 550 (frakt inkluderad i priset) FÖRST TILL KVARN... Kolla här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-svarta-rayban-wayfarer-rb2140.html



Samma modell o storlek som Kenza precis köpte :)

2011-04-27 @ 11:04:21
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

fina outfits! ;)

2011-04-27 @ 11:31:58
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0