Freakin WINDY

Hej hallå!

Idag är det onsdag redan och klockan e 8 här i Annapolis! Dagenhar bjudit på lite av varje. Först upp och jobba som vanligt från 6-8 sen vid halv 9 så kom Linda hit och hämtade upp mig och vi åkte och lämnade hennes barn på daycare, sen åkte vi vidare mot Giant för att handla lite saker.

Ska bara säga att på Giant så jobbar det peroner som har någon svårighet, ni vet typ Aspergers eller någon skada av något slag. Och på vårat Giant i närheten av där jag bor så finns det en speciell kille som JÄMT är där när jag är där. Och jag har inget emot människor som är annorlunda eller så men när det blir för mycket, ja då blir det för mycket. Han ska nästan alltid komma fram och snacka med en och vinka och ha sig, och jag gillar detinte. Och idag när vi var där så var det ju inget undantag, iiih!

Men men nu till något annat! När vi kom hem från Giant så färgade linda mitt hår och jag hade hoppats på annant resultat men det blev som det blev och jag ärhelt okej nöjd! :)

Jag skypade även med familjen lite, alla 4 satt i soffan och snackade medmig, härligt det!! :) Jag älskar er!
Kom också fram till att jag håller på att få mina visdoms tänder, och först trodde jag att bara 1 var på väg, men det var ju fel för jag har nämnligen 2 på väg!! AAAAHH jag dööör! En nere och en uppe på SAMMA sida av käften! Alltså suck!! Jag hoppas verkligen inte att det blir problem med dem för om det blir det så kommer jag tuppa av, seriöst.

Ehm från något dåligt till något bättre, vädret idag har varit aaas fiint! Dock äldigt blåsigt, men klarblå himmel och sol annars! Det hurrar jag verkligen för och jag ser verkligen fram emot sommaren nuuuu!!!

Som sagt onsdag idag, torsdag i morgon och då kommer Sofie och jessica hit från Sverige (de 2 tidigare au pairerna) för att vara med på G's bar mitzvha som är den 16 april! Ska bli kul!

I helgen är jag ledig, vi har inte barnen vilket jag ser väldigt mycket fram emot!!! På fredag kommer hedvig hit, men hon föredrar tydligen sin pojkvän framför mig så jag ska väl sitta hemma själv och tittat på titanic eller nått (SKOJA). På lördag tar vi bilen in till D.C för att kolla lite på cherry blossom och så om vädret tillåter, och på kvällen vet jag inte faktiskt... Men jag tror helgen kommer bli frym i allafall!! :D

Nu ska jag hålla ut i 1 timme till sen ska jag sova, typ. Är svin trött och vet inte varför, men hmmm jag har ju suttit vid en köksbänk sen 5 så det kan ju vara varför, you never know!

TTYL!!! ;P


Fiiint väder!


Blååsigt


Blåsigare


Euhm, blåsigast!

Got to go, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0