Humidity

Hm vädret idag har inte varit på topp precis, men det har absolut inte varit dåligt, men det är nu det fina och varma soliga härliga vädret kikar fram! :) Det blåser ganska så mycket men det gör inget för det e ändå så varmt! :)

L och barnen har åkt iväg till hebrew school och jag bestämde mig för att stanna hemma och inte göra ett skit.
Så nu sitter jag ute i det varma humida vädret på en filt och ska försöka få ett ännu rödare dface! :) Ska ta och kolla igenom L's tidningar. Vouge och Glamour! Awesome! :)

Imrgon blir det förhoppningsvis att träffa Elin P! :) Det ser jag fram emot! Hoppas också på fint väder så kan vi dra DT för en glass eller så! :)

Nej nu kallar Vouge på mig så måste sticka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0