I ain't irish.....YET

Hallå!

Idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så blev jag genast på bättre humör! Det är sol ute och klarblå himmel! YAY!! Jag hoppas verkligen att sommaren kan komma snart även fast det bara är början av April, men alla här säger ju att sommaren kommer tidigt och att det är så varmt och fint och bla bla bla, men HALÅÅ?? Ingen sommar här inte? Bring it on, I'm ready for some heat!! :D

Igårkväll så mötte jag upp Linda för lite target shopping, gaaah älskar target, det e awesome verkligen! Så i gck och kollade lite och snackade och så stannade vi till vid hårfärgerna. Jag känner verkligen att mit hår är det tråkigaste på hela jorden och jag vill göra något roligt med det, för nu är det bara brunt och tråkigt.... Jag tänker inte klippa mig så om det är något jag då kan göra så kan jag färga det och det gjorde jag också, och till vilken färg? Hmm säger rubriken er något??

När jag kom hit och träffade barnens pappas föräldrar så sa dem till mig att om de inte skulle vetat att jag kom från Serige så skulle dem trott att jag var irish, hehe det var något nytt men antar att bli kallad irish är waaaay bättre än att bli kallad för russian, eller hur Hedvig? ^^ <3

Så jag tänkte att jag skulle gå fullt ut på irish biten och färga mitt hår lite.... Färgade det igårkväll själv och eftersom att jag har ganska s mörkt hår så blev det inte den färgen jag ville ha så idag ska Linda färga mitt hår igen! :) Jag tycker det ska bli as roligt och färgen jag vill ha ser så fin ut, hoppas bara att den blir bra!

Nej nu ska jag äta upp mina flingor och måla mina naglar i orange! Weeii!! Hmm undrar om jag har en röd/orange period just nu? hmm....

Seee yaaa!!


Nu är det ju typ en gul bild detta men här har jag i allafall den vanliga mörkbruna färgen..


Här är efter färgningen, det e fortfarande för mörkt men det är mycket rödare än innan...

Som sagt ska färga idag igen, haha stackars mitt hår, kommer väl gå av...men det gör inget, så senare så får ni se hur det blir! :)

Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Svetlana

Eeey, jag inte tycka om att bli kallad russie... det klär mig inte! kushnikakov!

2011-04-06 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0