Mina senaste inköp

Tänkte jag kunde vara riktigt på alerten idag men måånga inlägg hahah, känns som jag behöver ta igen lite eller vad säger ni? ^^

I allafall så är det ju så att i USA, ja då shoppar man.....VÄLDIGT mycket!
På sistone så har jag handlat lite saker, fiina saker! :) Soo i want to show some of them!


Blått linne från Abercrombie & fitch
Blå/gröna knälånga shorts från aeropostotles (iiingen aning om hur det stavas?)
Rosa t-shirt från Ralph lauren


-


Träningsskor från Nike! Äntligen!!


super mjuk och skön tröja från Abercrombie & fitch


Svarta glansiga ballerina skor från Steve Madden!

Ja dessa var mina senaste inköp tror jag? Aja, allting är iallafall relativt nytt :)

Även fast jag shoppar lite halv mycket så har jag lite saker jag har siktat in ig på att köpa och en av sakerna är denna URSNYGGA Mulberry plånboken http://www.mulberry.com/#/storefront/c5589/4651 kostar typ 300 dollar, men iiih den ska jag ha! :)

Sen ska jag nog också köpa någon snygg väska från Michael Kors och så en kolckan också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0