More pictures


Elin och jag med två snubbar, uuuäk på han som står bredvid mig kan jag säga!!!


Adrian och jag och sen den där andra igen....


jag och Lissy och så har vi hedvig oc rob i bakgrunden :)


Hedvig, Mariee och jag <3


Marieke och jag


Elin och jag


Jag, Hedvig, Marieke, Lana, Michaela, Sami, Marieke Elin och Lissy


Hedvig, Rob och såå jag...


Marieke och jag


jag, Hedvig och MArieke <3


YAAAAY!!

Och här kommer lite bilder från söndagen då vi var i downtown annapolis och vädret var underbart och det var massa folk ute! :D


En söt liten uggla, haha så fort jag såg den så tänkte jag på den där uggle filmen ni vet, ehm...Legend och the guardian eller nått sånt, haha denna ugglan ser ju precis ut som han! :)


haha en liten en


Flee maret i annapolis DT.


haha Linda och Susanna! :)


-


jag och Marieke


Giiirls!


Det är så fint i DT Annapolis nu! och jag lääängtar tills i sommar då det kommer vara sjuuukt varmt! :D


haha blååååser gör det jämt här!!!

Det kommer komma ännu fler bilder tror jag, då jag inte har Hedvigs bilder än! :) Så stay tuneeeeed!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0