Navy parade

Jamen hej!
So vanligt dårå, jag suger på att uppdatera, en ni får leva ed det...

Idag är det FREDAG!!! Ahh som jag längtat till helgen! :D Eller rättare sagt till lördag hehe!

I onsdags so sagt i allafall så var ju jag och hedvig nere i annapolis DT för att se på navy paraden. De gick i sina plutoner eller vad det nu kallas och så archerade det och ställde upp sig, sköt kannoner gjorde de också! Röck till varje gång såklrt...

Det var SJUKT ycket navy-personer i paraden. Det var ca 4000 navy killar(och tjejer) so stod där och gjorde sama rörelser i samma sekund, så coolt!! :D


Man kanske inte ser så bra, en ni ser den där örkblå linjen, japp den, det är MASSOR av killar och tjejer so står uppradade och ser seriösa ut! :D


Här paraderar dem ut! :) som sagt cooooolt!!


ZOOM!! :D

Efter paraden så mötte vi upp rob och vi tre gick runt och snackade lite! Sen efter det så åte jag och hedvig till mallet och åt middag och sen åkte vi faktiskt tillbaka ner till DT annapolis och så hänge vi runt lite i hamnen, mysigt! Sen bar det yvärr hemåt för oss båda två!

I torsdags hmm vad hände igår?
minne som en guldfisk tydligen, men vad gjorde vi igår?
Jo nu kommer jag ihåg! jag, sofie och Jessie åkte till TJmaxx och kollade runt lite, åkte sen till menchise igen och åt världens bästa och godaste froyo, sen åkte vi därifrån till nagelsalongen och fixade oss fina till barmitzvahn och till balen ^^

Fick höra av alla som jobbade där att "OJ vad fina naglar du har, och händer också! " haha lite roligt, man tackar!

Sen bar det hemåt med lite hämtmat och så gick vi ut och satte oss och åt och njöt av det sjukt varma vädret!! Lade oss ute på bryggan och jag tror jag slumrade till lite, haha sönt som tusan att höra vågorna och ha solen stekandes i ansiktet, hmm inte dåligt...
Sen jobbade vi lite  i trådgården och åt middag, sen blev det ett avsnitt av hellcats och detta avsnittet var as bra, haha vet inte varför men jag älskade verkligen älskade slutet, så synd om henne, någon mer som tittar på hellcats? hahah jag har typ blivit beroende! ^^


lilla turisten ^^

Idag har vi spray tannat, så man ser lite snygg ut tills i mrgon och sen har det varit massa snubbar här och satt upp tält tills i morgon!

Ska inte göra så mycket mer idag tror jag, en ikväll så ska vi nog till teplet för någonting så åste se lte snygg ut tror jag, en i orgon blir en riktigt busy dag kan jag lova och jag LOVAR att ta massa bilder på både bar mitzvahn och navybalen! :D

SEEEE YAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0