Pommegranate

Hallå!!

Tornado varning var det här förut, men jag brydde mig faktiskt inte så mycket. Känns som att amerikanare överdriver ganska så mycket faktiskt. I och för sig så öste det ju ner regn och det blixtrade och åskade som tuuuusan, men det var inte sååå farligt! :)

Så efter gymmet och duschen så satte jag mig i min lilla bil och körde mot mallet och mötte upp Elin P för en kaffe och så självklart lite shopping....Det går INTE att inte shoppa när man går in i så bra butiker! Argh blir galen på amerika och alla dess underbara affärer dem har här! Jag köpte en bh och en klänning på hm. Är glad att jag hittade det jag hittade. klänningen kostade endast 5 dollar och bhn är bara såååå skön!

Efter shoppingen och kaffet så åkte vi till vårat älskade menchies och tog en fro-yo! AHH alltid lika underbart gott!
Min blandning av fro yo blev pommegranate & rasberry sorbet, Choclate och så någon mer som jag glömt bort, och sen det viktigaste allt man kan häääälllla på!! :D MUMS!!!

Vi hade en liten diskussion om hur tusan man uttalar ordet pommegranate, haha Elin försökte sig på att säga det och det gick inte att hålla skrattet inne! hahah jag har verkligen ingen aning om hur man säger det haahah ^^

Nu står jag i köket med datorn och tittar skrämt på hur  försöker skära ett stenhårt päron i små bitar! Blir tokig, det jag får höra är: I can do it Cassandra! Stop be so scared that i will cut myself, i WON'T! Meeen jag tog den lilla kniven och skar resten,pjuuu!

Vet icke vad planerna för ikväll är än, inte något speciellt tror jag! :)

Hör nog av mig senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0