Serie freak

Fy tusan vad bra jag so i natt! Min säng är så stor (tycker jag) och skön så jag over som en prinsessa! Awesome!
Ville inte gå upp som vanligt när klockan ringde vid 6, men vad ska man göra så upp och klä på sig mjukisbyxor och tjocktröja och så traska ner till köket för att börja med det jag gör varje morgon.
Stackars mina värdbarn, jag ser jämt ut som skit när jag är med dem på morgonen, haha håret rufsigt, inget smink, mjukisbrallor, t-shirt och mjukis tröja, hahah ^^ Men vem bryr sig egentligen, det e ju knappast en beauty contest liksom :P

Iallafall så är jag hemma själv nu, barnen är i skolan och L gör lite ärenden. Det ser ut att bli fint väder idag vilket är skönt! Ska försöka göra lite nytta idag, ska nog åka någonstans och kolla upp present till G och sen något fint jag kan ha på mig på hans bar mitzvha, hmm kan bli intressant! Ska nog också printa lite bilder och skriva....BREV!!! YAY, har massa människor jag vill skriva till och jag ska tinga alla som får ett att svara!! :P

Ikväll blir det middag ute för att "fira" lite att jessie och sofie är här, ska bli trevligt. Hmm jag undrar vart dem ska sova under deras 10 dagars vistelse här...I mitt rum? vi får se....

Juste sen ska jag bara säga att den 21 maj ska jag ch Hedvig och några till pka till Baltimore och se Bruno mars och train utomhus!!! YAY, ser verkligen efram emot deeeet!!!! :D Kommer bli awesome! :D

ps. Japp jag e ett serie freak, känns som att jag tittar på alla och varje kväll innan jag går och lägger mig måste jag titta på minst 1 avsnitt av någon serie jag följer, Gah på mig!! Jag har nog fått en liten FLIPP!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0