Summer heat

Oj Oj Oj!!!!
Idag har varit världens sommar dag och jag har älskat precis varje minut av denna dag!!

Jag vet inte exakt hur varmt det har varit men det har varit runt 30 det kan jag lugnt lova! :) Så vad gjorde jag denna underbara sommar dag??

Jo jag vaknade runt halv 7 och låg och väntade på ett samtal från hedvig, 7.20 kom det och jag gick då upp och mötte henne utanför mitt hus. Hennes familj åker tillbaka till Sverige idag och dem släppte av henne hos mig i mrose när de skulle åka upp till New york! Så vid 7.30 så var vi båda i mitt rum och stökade runt. Vi planerade dagen och började packa och jag åt frukost. Runt 10 så åkte vi med picknick ner till downtown annapolis och det var så grymt fint och varmt! Satte oss på bryggan nere i hamnen och åt och pratade. Kollade på en kille som showade off väääldigt mycket genom att springa utan tröja längst nere i hamnen (där de är mest med folk) och sen så gick han ut på en brygga och började träna.....OMG! Ja han gjorde situps, armhävningar och jag vet inte vad mer! ALLA kollade och ja det är ju bara så roligt! ahha

Hedvig blev också biten av en anka hahahahahahah ^^ vi satt och dinglade med fötterna över vattnet och våra fötter var MINST 2 dm från vatten ytan men ändå så fångade en anka upp hedvigs lilltå och tog sig en smakbit hahah, sååå rligt!!

Efter lite brygghäng så drog vi inte till navy academyn och gick runt där typ as länge! :) sen gick vi runt på stan ännu mer och bara var....Så himla skönt och vädret var seriöst heelt underbart och det var riktig sommarvärme tydligen, vilket jag gillar vääääldigt mycket!

Så efter att ha varit ute hela dagen så har jag nu fått en otroligt stark röd färg i facet! hahah och på bröstet, axlarna och benen hahaha, ser ut som en kräfta, men jag är glad ändå! :)

De sa att hela den kommande veckan skulle vara bra bra väder så det hoppas vi på för jag e redo att bli bruuuun!! :D

liiite bilder! :D


-


-


Min klippa


-


-


-


-


-


Vi två


Heeedvig


-


Jomen en liten bränna sådär! ;P

Nu ska jag stäääda för det e så roligt! TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0