Swedish house mafia

Det kan man typ säga om vårat hushåll just nu ja! haha

Sofie och Jessica kom igårkväll och då gick vi och åt middag ute, Adam's ribs, mumisgt!! :)
Idag har vi gjort massor känns det som!

Gick som vanligt upp vid 6 och fixade barnen till skolan. Sen så var jag faktiskt så duktig att jag åkte till gymmet och tränade...HELT SJÄLV!! YAY!!! Min vmamma skulle dit som vanligt och jag tänkte att jag ta mej tusan skulle följa med! SAgt och gjort också, iofs så hade jag räknat med att Linda skulle kommit, men icke, hon kunde inte så då fick jag helt enkelt sätta in hörloruarna i öronen och ösa på musik och träna själv, och jag doog inte! Jag var grym! :) Så nu blir det att fösöka följa med min vmamma varje gång hon drar till gymmet när inte linda kan! Så nästa vecka satsar jag att gymma mån-tis-ons-tors-fre!! :D

Hmm vad gjorde vi mer idag? Vi umgicks, pratade, skrattade, handlade mat och saker och jag spray tannade för första gången haha AWESOME!! Det enda jag kunde tänka på när jag skulle gå in i det där båset var Ross i vänner när han gör det!! hahaha så himla roligt !

Sen efter det så åkte vi hem och åt och fixade lite, sen hämtade vi barnen och sen em igen och packa ihop deras väskor för en helg hos pappan! och sen åkte vi och kollade på när G och några till i hans orkester spelade, det var trevligt, första gången jag hörde han spela så det var roligt! :)

Så nu e vi alla 4 här hemma, dem ska sjävklart gå ut ikväll och de ville att jag skulle följa med vilket jag ocskå ville, men njae det blir en film med kära hedvig istället! Lika AWESOME det kan jag säga er!

Så snart hoppas jag att jag ska hämta upp henne på metron och sen åker vi och handlar maaaaassa gott och så ska vi hyra black swan tror jag! läskigt :/

Men men! Imorgon lir nog en bra dag, vi har lite planerat så.... :)

See yaa!!!


-


-


Köpte en väska igår! En lite större, svin snygg enligt mig :P


Och så köpte jag även en klänning som jag ska ha på G's bar mitzhva nästa helg! :)
20 dollar! JA TACK!!! :D

Nej nu ska jag kika på det senaste avsnittet av VAMPIRE DIARIES!!!! :D <3
See ya!

Kommentarer
Postat av: nathalie

OMG VD var ju otroligt jävla spännande! SICK!

2011-04-09 @ 11:08:58
URL: http://nathalieiamerika.blogg.se/
Postat av: Amira

SNYGG KLÄNNING!! :-D

2011-04-09 @ 15:08:42
URL: http://masalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0