Twitter

Jamen hejsan!

Ny dag idag och jag trodde veckan skulle gå fort, men det är snarare tvärtom! Jag tycker veckan har gått väldigt segt men vi har gjort väääldigt mycket på dessa dagar tjejerna varit här! :)

Idag så tränade jag i en timme på morgonen och sen åkte jag hem och duschade och sen åkte vi 4 till target och handlade lite nödvändiga saker! Innan vi drog hem hann vi med en kaffe på starbucks och sen en pizza slice! Gott!! :)

När vi väl kom hem så började vi fixa på nedervåningen och packa ner massa skit i stora lådor! Herregud så mycket saker och skit det finns i detta hus!!

Nu e jag trött som tusan och ska gå och lägga mig men först ett avsnitt av hellcats! haha älska! :)
Sen så tänkte jag bara fråga om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om, för det känns som att jag bara skriver tråkiga grejor och speciellt på vardagarna då allting är precis som vanligt typ...

Men en sak är säker och det är att ni kommer få höra ännu mer från mig för idag övertalade Jessica mig att skaffa twitter så nu kan jga twittra/blogga från min ipod hu mycket jag vill om dagarna så då blir det både bloggen och twitter som gäller! :) bra va? www.twitter.com/cassandraagren

Sååå FÖLJ! :D

Nu ska jag sooova see ya! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0