Well the weather is Awesome!

Hola!!

Måndag idag och ny vecka!! Denna veckan kommer nog gå väldigt fort, jag har saker inplanerat nästan varje dag och det är roliga saker!

Idag så har jag, L, Sofie och Jessica städat ut HELA garaget! Det var fullt med löv och skit efter att vår uppfart blev översvämmad för ett tag sen! Det tog typ 3 timmar kanske och nu e der super fint och städat och uppdelat!

Nu sitter vi alla 4 helt döda ute på vår brygga och solar! Idag är det suuuper varmt verkligen! Det är typ 25 grader och strålande sol så jag hoppas att jag får liite färg!!

Imrgon så blir det gymmet på morgonen sen så ska vi nog ala 4 igen städa på nedervåningen sen kommer barnen hem och allt blir som vanligt. På onsdag så blir det gymmet igen och sen ska jag, Sofie och Jessie åka till mallet och shoppa och sen även åka till target och kolla runt och sen avsluta med en fro-yo på menchise! :)
På torsdag så vet jag inte än vad som händer, men säkert något. På fredag så börjar tror jag firandet av G's bar mitzhva. Sen på lördagen så är det G's stora dag och på kvällen efter 6 så ska vi göra oss iordning för NAVY BALEN!!! YAY! längtar såååå mycket! det kommer bli as roligt och jag vill bara sätta på mig klänningen och allting till!! :) III excited!! :D

Nej nu ska jag bränna ansiktet och vara lite social!

See ya!


NICE!!! HOOOOOOOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0