ZUUUUUUMBA!

Soooo...

I tisdags var detäntligen dags för mig och Linda att gå på en Zumba klass! hahah vi har försökt gå på zumba typ 4 gånger men varje gång har det varit något som gjort att vi inte kunnat.. Så nu i tisdags så gjorde vi det äntligen och det var svin roligt! Alla var as peppade och glada och det var riktigt riktigt kul! Jag svettades mer inne på Zumban än vad jag gör när jag tränar typ vanligt, så att gå på Zumba hoppas jag kommer bli lite mer regelbundet! :)

Ehm vad har hänt annars då?

Joo Elin och jag var på naval academy formationen i tisdags, och det är när alla inom navyn ställer upp sig i olika grupper, tror det heter plutoner, men är inte säker. Dem ställer i alafall upp sig och så skriker någon och så rör sig alla samtidigt och så står massa turister och kollar på och jag och Elin var två av dem, haha jag stod och gapade för jag tyckte det var så häftigt hahaha ^^ Sen gjorde vi inte så mycket mer under dagen, vi tog en kaffe och satte oss och snackade massa!

Sen i onsdags kväll så åkte jag och Linda hem till Elin och träffade hennes värdfamilj och så kom Lissy också, och vi 4 satt och snackade nere i Elins rum! Det var super trevligt! Elins yngsta värdbarn var också med oss, han är 7 tror ag och suuuuuper sööt! :D hahah så mig gjorde det inget! Gah älskar alla söta charmiga små barn! :)

Idag så gjorde jag inte då mycket, kände mig inte alls bra på morgonen, det kändes som att jag skulle spy. Planen var att ag skulle följt med linda och hennes värdbarn till ett badhus, men eftersom jag inte mådde alls bra så kände jag att jag fick följa med en annan gång, vilket sög för jag hade verkligen sett fram emot det! :)

Men vid 11.30 så drog jag mig mot mallet och mötte upp Elin, vi snackade lite och jag tog en kaffe, kollade lite i affärer också = inte bra! Men köpte inte så mkt, bara tofsar vilket jag veeeerkligen behöver! :D

G hade earlie dismissal idag och slutade hela 2 timmar tidigare än vanligt, så vid 1 så hämtade L upp honom och jag kom hem vid 1.45 och vid 2.20 så åkte L till NY och hon kommer hem igen i morgon runt 5pm, så jag har haft barnen själv nu i eftermiddag/kväll! Det har gått bra, eller helt okej, lite små bråk och tjaffs men annrs bra. Nu precis så lärde S mig hur man gör såna där bracelets med trådar typ ;P Så nu har jag lite skills på det ha! haha :P

G spelar xbox men jag ska skicka honom i säng snart då jag verkligen vill se det nya greys anatomy avsnittet ikväll klockan 9! :) Hoppas hoppas han hoppar i säng utan problem! haha

Sen blir det gå och lägga sig för min del! :)

I morgon har jag som sagt kidsen själv på morgonen och sen är jag ledig till 2.50 och då ska jag träffa Elin igen! KUL! :D Vi ska kolla på formationen igen haha och denna gången så ska jag filma så att jag kan visa min kära hedvig hur det ser ut hahaha ^^

Soooome pics...


Svin ful bild, jag vet,men ville bara visa mina coola snygga solbrillor haha ;P


NAVY!


COOOOlT!! :D


:)


Marching!


på bilderna så ser man ju inte hur mycket folk det egentligen är så imorgon när vi åker dit igen och ska filma så kan jag lägga upp videon här med så ska ni få se på grejer! haha



Alltså måste bara säga att jag är helt kär i hur man startar Lindas bil hahah ^^ Med en knapp tryckning liksom, hallååå!? COOLT eller vaaad?


Haha mitt fina armband som jag håller på med, känner mig som en liten flicka igen som håller på med detta! Men kul är det ! :D

ps. SKIT också, de hade inte kanalen som greys går på.... suck! Men men då får jag väl titta på det i morgon dåå! :D

Nej men om man inte kan titta på greys då gör man det som är näst kul och det är.....vika tvätt, städa och ta undan disk! Tjing på det! :/ BLÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0