F O T B O L L

Wihuuu jag har börjat spela fotboll igen!!
Började spela när jag flyttade till trosa i 3:an och slutade i typ 8/9 kanske? kommer inte riktigt ihåg. Anledningen till att jag slutade var för att vårat fin fina lag skulle bli trosas damlag och då kändes det inte lika roligt längre, så jag slutade... Men nuuu!! Nu är jag super taggad på att spela igen och den första träningen hade jag i torsdags och jag säger då det.... JAG.DOG! Att springa efter en boll och ha koll på den är fan jobbigare än vad det ser ut!
Jag trodde ändå att jag hade liiiite kondition men oj så fel jag hade! Jag kan springa långa distanser sakta, men att springa dessa intervaller som blir när man spelar tex. match det e fan jobbigt! Kännde 2 gånger att jag bara ville sluta och lägga mig och spy! Det har aldrig hänt mig förut, så jag var verkligen helt körd. Men jag kämpade på och tog mig igenom hela träningen och idag så har jag fortfarande träningsvärk! haha Men men

Idag är det andra gången jag ska träna! Ser verkligen fram emot det! och så är det match i morgon så den ska jag också titta på och hoppas vi vinner!! :D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera??

2011-08-19 @ 11:22:46
Postat av: MsSophie

:)

2011-08-19 @ 17:21:25
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0