Halvt död

Herre jösses!! Jag har inte tränat fotboll på, ja vad kan det vara minst 4 år i allafall och fy tusan vilken träning det är alltså! Min kondition är på botten alltså, så dåålig!

I onsdags så hade vi match och det var då min första!! ;D YAY! så jag hade min lilla debut 10 minuter innan första halvlek var slut, tack och lov att det bara var 10 min! haha kände mig som en gammal tant när det var paus, satt och frustade och pustade som satan! hahah jobbigt! Sen drog andra halvlek igång och då fick jag vila (tack och lov!) Men när det var kanske 30 min kvar så fick jag in och spela igen och shit vad jobbigt det var!! Kämpade på med både skavsår och gammal träningsvärk i låren, men det gick och efteråt kändes det ju självklart as bra att jag klarade det, men jag ville fan nästan spy!!
Jaja roligt att vara igång igen i allafall och även om det är jobbigt så är det ju så sjukt roligt! och nu på måndag så är det match igen! och då ska vi spela mot inga mindre än Nyköping ;P ska bli trevligt! Hoppas verkligen att mina skavsår är borta tills dess bara :/

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0