1000 prints

Hej hopp!

Så vad har hänt denna veckan? hmm inte så mycket, det har hänt saker men inte så speciella saker. Så får se nu...
I måndags jobbade jag typ hela dagen då det var presidents day här i USA, btw, är det bara jag som tycker att USA har huuuuuuuur många RÖDA dagar som helst??! seriöst!! Så i måndags gjorde vi lite saker, men kan inte komma ihåg vad riktigt ^^ Så förmodligen inget värt att nämna....I tisdags var det.....SNOWDAY!! IGEN! Alltså jag förstår att barnen har mycket läxor och sånt på dagarna för de går ju aldrig i skolan!!! jag har varit här i 6 veckor idag och jag lovar er att barnen har varit hemma typ 1½ vecka pga lediga dagar och snowdays! SJUKT!!

I sverige hade vi ALDRIG skolan inställd på grund av 1 cm snö som här, vår skola var inte ens inställd om det kom 1 meter snöö!!! Till Amerikanare: FACE IT!! Ni får också snö! så skaffa resurser! Alla kommer må såå mycket bättre av det, hehe speciellt au pairerna hahah ^^ SKOJA!

Ehm, så i tisdags, snowday då, så var hemma hela dagen ingen och gjorde lite saker.

I går så var det skola igen och medans barnen var i skolan mellan 8-2.50 så åkte jag först till Linda och hälsade på henne och hennes värdbarn, som btw, är SVIN söta!! Pojken alltså! JAG.DOG! Så sööööt!! Ville stoppa ner han i jackfickan och springa iväg typ, haha.. Sen efter det besöket så åkte jag till Elin i Edgewater och åt tacos med henne och hennes lilla bebis flicka! Även hon är ju sååå söööööööt!! Och henne kan man nog lätt stoppa ner i fickan, för hon e så tiny! Sen var det dags för mig att åka hemåt och så hämtade jag och min vmamma barnen och sen åkte vi hem och barnen gjorde läxor och sen åkte G till Hebrew school så då var det bara vi 3 tjejor hemma så då dansade min vmamma och S gärnet på xbox kinect! hahah så himla roligt att se hur mamman hoppar runt poch ser helt crazy ut!! Hade det roligt i allafall, sen så gick ja och la mig tiiidigt för jag var helt slut....

Idag så lämnade vi av barnen och när vi hade lämnat av S så åkte vi till banken och jag satte in min lön, så nu har jag pengar på kontot igen hahah ^^ Sen nu har jag ätit frukost och ska fixa i ordning mig lite för vid 10 ska jag till WEstfield mall och möta upp en svensk tjej som bor i Davidsonville, som ligger ganska så nära mig, så det ska bli trevligt! Vet inte vad vi ska göra riktigt, men jag har lite jag måste köpa och så kasnke det blir en lunch? vi får väl se helt enkelt! :) Sen vid 1 idag så ska jag SKYPA MED EMMELI! YAY! det ser jag såååå fram emot! Sen vid 2.50 ska jag hämta upp G och sen S sen åker vi raka vägen till G's hebrew school och sen efter det åker vi hem och barnen gör läxor och sånt, sen ska jag lägga dem också, då min vmamma ska gå ut med sina vänner och se någon country artist som kommer till deras favorit ställe! :) Så jag hoppas på en lugn kväll!:) Sen blir det sängen!

Haha det känns som att det ända jag gör är att ta hand om barn och sen sova och äta...hmm, au pair livet antar jag!

Men helgen blir rolig!!! Kanske skriver jag ett inlägg om våra planer senare, för nu måste jag draaaa!!!
Och om rubriken, jag har setat och plockat ut vilka bilder jag vill framkalla från min tid i USA hittills och så bilder från min tid i Malaysia och jag kom upp i 1000 prints! hahaha inte dåligt! KUUUUUL!!!! :D
TJAO!!


Fick kort på en smurf....en ful en också!!


Well en sak är spikad i helgen och det är att denna bubblan kommer hiiiit, och redan i morgon direkt när hon slutat!!! YAY!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej!

Snälla söta rara, jag är i rematch så skulle jag kunna få din LCCs emailadress?

2011-02-26 @ 04:15:34
URL: http://lovisanannyal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0