3 weeks with my AWESOME host family!

TORSDAG idag, vilket betyder hmmm fredag i morgon och jag är GLAD!! Denna veckan har gått snabbt, precis som de sneaste 3 veckorna. IDag har jag varit hos familjen i 3 veckor, men det känns som mer. På måndag har jag varit i USA i 1 månad YAY!! :)

Igår var en lugn dag. Alla dagar då barnen har skola som vanligt och L inte jobbar utan e hemma är lugna dagar.
Som igr tillexempel så vaknade jag vid 6, gick upp och förberedde frukost till G och S och deras luncher och plockade i ordning i köket och donade. 7.20 åkte L och lämnade G vid bussen och jag stannade hemma med S och hon skötte sig typ själv. Vid 7.50 skjutsade L S till skolan och sen var den morgonen över! hur snabbt som helst, sen var jag ledig till 2.50 då vi hämtade upp G vid bussen och sen åkte vidare mot S skola och hämtade up henne! :)
Gaaaanska så skönt!

När vi kom hem runt halv 4 så satte sig barnen ner och gjorde sina läxor och sen vid 5 åkte vi till G's hebrew school och medans han var där så gick jag, L och S till target och shoppade loss lite! :) haha eller dem gjorde det, inte jag ^^ Jag kan liksom inte gå runt på target i en timme för att hitta saker, jag måste ha MINST 2 timmar för jag ska pilla och kika på allting dem har och jaa det tar sin tid i den stooora härliga affären! :)

Men det var roligt att spendera lite tid med dem utanför huset. Sen på hemvägen så hade vi 2 tjejer i bilen som känner familjen, de turas liksom om att skjutsa barnen till skolan så det var jag, L, G, S och de två tjejerna. haha och heeeeela vägen så satt ena tjejen och snackade non stop, och L tycker det är så roligt att små reta henne genom att avbryta henne i typ varje mening, men det hjälper liksom inte för att få henne tyst, för så fort hon har börjat snacka så slutar hon inte! herregud! det var en otroligt rolig och högljudd resa hem kan jag säga! Vi pratade om allt från nån judisk lärares kalsonger till hur det inte är tillåtet att prata i telefon eller smsa när man kör! GALET! och så fort vi kom hem och det blev liite tystare så kändes det verkligen som mina öron blödde! shit vad mycket snack!!! Men som sagt roligt var det! :)

Sen vid 9 gick ungarna och la sig och det gjorde jag med!
är ALLTID heelt slut på kvällarna kan jag lova er!! SJUKT!

Idag gick jag återigen upp, som alla dagar vid 6! Morgonrutinerna gjordes och nu sitter jag här och är ledig fram till 2.50 då G ska hämtas! Runt 10 idag ska jag träffa en tjej som heter Ivana, jag tror vi ska till mallet och kika lite! Jag är så grym på att spara så känner att jag måste spendera lite haha! måste faktiskt köpa en väska, en lite större som jag kan ha när jag åker till... LINDA om 8 dagar!!! :D längtar <3

I morgon så ska jag och Elin åka till D.C och träffa Hedvig! Vi ska antingen gå ut eller typ ut och äta på en restaurang och kanske kolla på film! vi får see!! Sen sover vi nog hos hedvig och sen på lördagen åker vi hem igen, och jag vet inte vad jag ska göra då riktigt men någonting roligt :) Sen på söndagen så ska min värdfamilj ha super bowl party här hemma, så massa vänner ska komma över och se matchen! :) G har typ 7 kompisar som ska komma och så är det några familjer och vänner till L, och så för min del så kommer min pärla Hedvig! så det ska bli trevligt!! :D

Nu ska jag fortsätta läsa min bok och sen göra mig i ordning! skirver mer seenare! :D TJAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0