Das weekend!

Såååå..

Denna helgen så skulle pappan ha barnen vilket betyder att jag och min värdmamma är barnfria som jag så snyggt uttrycker det! Det betyder också att vi kan båda två gå ut både fredag och lördag och ha folk i huset och bara ha det roligt! Så i fredags så hämtade jag och Elina upp Hedvig på New Carrolton stationen och så åkte vi direkt till Westfield mall och åt sushi till middag, det var super gott som alltid och trevligt som tusan! Skrattade och hade oss! Sen blev det bio och vi såg då "I am number 4" den filmen var helt okej, kanske inte den bästa jag sett men heller inte den sämsta! Efter det så åkte vi hem till mig och då åkte Elina hem och jag och Hedvig gick typ och la sig för v var båda helt slut! Så blir det när man jobbar emd barn hahah eller något sånt! :P

I lördags vaknade vi aldeles för tidigt i och med att det var så fruktansvärt soligt ute och solen lös igenom mina persienner och vi vankade innan 9, vilket är tidigt för mig, för när jag är ledig vill jag sooooooova länge!! Men icke! Så upp och hoppa och äta frukost och göra oss i ordning! Vid halv 11 tror jag kom Marieke hit från Virginia och då hoppade vi in i Buttran (min bil) och drog till Hanover till ett stort mall typ som ha lite butiker, både outlets och vanliga! Var inte så jätte bra shopping kanske men hittade lite saker! En super söt pyjamas som är en byxdress, cute! sen ett halsband också! Efter en stund där så åkte vi tillbaka till Annapolis och åkte till town centre och åt frozen youghurt på menchies och det är så ruggigt gott!! Finns massa Froyo smaker att välja mellan och så typ 30 olika saker man kan ha på, så som kitkat, kakor, jordgubbar, m&m osv...

Efter mätta magar så sprang vi snabbt in på target och där handlade jag och hedvig hårfärg! Så hem till mig igen och så färgade vi båda håret! Jag blev mörkbrunröd och hevig blev en liten goldielocks! haha fina blev vi i allafall! ;P

Sen var Marieke tvungen att dra hem, vilket var synd. Jag och hedvig chillade bara hemma hos mig och vid 8 så åkte min vmamma och hennes vän härifrån för de skulle gå ut och då var jag och Hedvig kvar här hemma och hoppade runt och tjoade och drack lite vin, usch inte gott någpnstans så jag drack inte så mkt! :P Men vid typ 8.45 så kom Rob och Adrian hit och så snackade vi lite och sen spelade vi xbox kinect hahahaha ^^ Så himla roligt, spelade dance central där man ska dansa som gubbarna på tv:n och jag måste ju säga att jag och Hedvig var grymma! Killarna slog oss endast 1 gång tror jag! Så vi var lite oövervinniga (säger man så??). Sen så kom och Linda och Elin och sa hej och spelade en stund men de var tvugna att åka efter ett tag då de skulle på bio! Så då var det bara vi 4 igen och då beställde vi biljetter till Tiesto, jag vet inte så mkt om honom men han e typ en Dj som tydligen ska vara sjukt grym, så han ska vi se den 9 april i DC! :) ska bli roligt!
Sen runt 11.15 så var dem tvugna att åka tillbaka till Naval academyn så då gick jag och Hedvig och gjorde jag vet inte vad, men vi gick och la oss runt 1 tror jag!

I söndags så vaknade vi lite senare, nämligen vid 11 typ! YES! och då åt vi frukost och snackade lite med min vmamma och sen fixade vi ordning oss för att dra till en memorial sak vid DT annapolis. Så dit åkte vi och kollade lite, var väl kanske inte så jätte coolt, men roligt att ha sett antar jag :) Sen så åkte vi till Mallet igen och kollade efter klänningar till navybalen/internationella balen och när vi nästan hade gett upp så gick vi in på en affär vi inte varit inne på innan och PANG!! Där hitade vi båda våra klänningar! and I gotta tell you! THEY are AWESOME!!!!!
Nej men alltså dem är verkligen skit snygga! Så äntligen äntligen har vi hittat dem! Nu e det bara typ lite mer än 1 månad kvar!!!! :D YAY!!

Sen åt vi middag i DT annapolis och det blev som alltid...sushi! Gott! sen tog vi en kaffe på starbucks och så åkte vi mot metro stationen och där släppte jag av Hedvig och så åkte jag hem till mig och typ sov....

Idag jobbade jag som vanligt på morgonen och så nu tills denna tid så har jag typ gjort nada, skypade lite med systrarna Holm vilket var ytterst trevligt! LOVE UU!!! <3

I veckan vet jag inte riktigt vad som händer, hoppas på att träffa lite people för lunch eller någt sånt! :) Juste jag ska börja träna nu äntligen då jag fått med mig Linda! haha jag vill inte träna helt själv, roligare med någon så på onsdag då blir det fit for fight at the gym! Ser fram emot det faktiskt! :)

Helgen som kommer skulle jag egentligen jobbat men det blev ändrade planer så barnen ska vara hos pappan igen! Så denna helgen blir jag ensam hemma då min vmamma ska till Californien! Så planen är att Hedvig ska komma hit som ALLTID och så ska vi bada hot tub på lördag kväll för den funkar nuuuuuuuu'!!!!!!!!!!!!!!! :D Mer vet jag inte hahah men det kommer väl bli grymt, det vet jag!!! :D



Hedvig och Marieke


Våra froyos!!


Coca colaaaa


Som vanligt - massa klännings provande!! Denna klänningen på mig såg ut som en limebomb och påminde om tingeling! inte så fiin..


Dessa klänningar blev det inte heller...


Inte dessa klänningar heller.... Men tillslut så efter allt detta klänningsprovande som hållit på ett tag nu så har vi båda hittat klänningar till balen och dem är så snygga men jag tänker inte visa hur dem ser ut! inte än! Ni får vänta tills balen tror jag faktiskt ^^ hihi


Den där memorial platsen


-

Heeedvig


-

-

-

-

-

-

Downtown Annapolis i bakgrunden och så har vi tha girl också såklart



Well Hedvig har bilderna från lördags kvällen så när vi ses nu ihelgen så kan jag få dem och så kan jag lägga upp dem här, men jag kan lova er att det blir ännu fler bilder denna helgen också! hahah ^^

SEeee ya!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Får man fråga hur ni känner killarna från Naval academyn? Och vad dem gör där? :)

2011-03-01 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0