.

Jag har haft fullt upp både igår och idag och även söndags, det är då orsaken till att jag inte har bloggat! I söndags när jag kom hem från New york så tog jag hand om barnen från klockan halv 7 till läggdags. Sen upp i tisdags och då var G sjuk, vilket inte var så kul! Jag fixade i ordning S för skolan och skjutsade henne och så hem igen för att vara med G. Gjorde inte så mycket under dagen, han spelade typ xbox heeela tiden så jag satt typ och kollade på eller läste eller något sånt...

Igår var också Valentines day, och typ den sämsta dagen hittills! Igår hade jag mitt första lilla psykbryt!
Jag mådde inte alls bra och kände mig hängig direkt när jag vaknade igår, och så får jag reda på att G inte ska till skolan och jag måste vara hemma med honom hela dagen, det gjorde inte saken bättre! Så jag mådde dåligt och hade hemlängtan och jag kände ett otroligt stort sug etfer att prata med mamma, sagt och gjort. Igår ringde jag mamma på skype för första gången och det var så himla skönt att se henne och höra henne snacka!
Hela dagen igår var som sagt skit, verkligen SÄMSTA EVER!!!! men det är d det är sååååå förbannat skönt att ha en av sina allra bästa kompisar här, bara 1 timme bort, som jag kan irnga när som helst 24/7! Hedvig, ojoj vad skulle jag gjort utan dig? Jag skulle typ inte överlevt, seriöst! Nu när jag upplevt hemlängtan så hoppas jag att jag inte kommer uppleva den igen, eller inte så mycket åtminstone.

Alla hemma stöttar mig också vilket är såå skönt! :)

Orkar inte skriva mer nu, måste äta, är huuungrig! men jag hoppas hoppas hoppas att G går till skolan i morgon för då kan jag äntligen vara ledig under dagen som jag brukar!! :D håll tummarna för att han blir bättre!!!!

Här får ni en liten sneak peak på vår helg in NEW YORK CITY!! :D Fler bilder kommer snart!  :)



Jag och Linda på TIME SQUARE!!!


Anna-Maria, jag och Linda igen på TIME SQUARE!!


Jag och Anna-Maria på TIME SQUARE!!


Alla tre på Brooklyn bridge!


Alla tre upp på Lindas vmammas kontor aka vår sovplats på golvet! :D

Jag hade en suuuper helg och jag kommer verkligen besöka New york igen!! tack tjejer!! <3


Måste också bara säga tack igen till världens bästa Hedvig som e så grym så grym!
Finns alltid där för mig och jag kan ringa henne och snacka om precis alting!
TACK älskade vän! jag älskar dig såå! <3 ;)


Sen måååste jag ju bara säga att jag saknar min bästa vän som är hemma i Sverige! Önskar du kunde vara här och jag saknar dig som tusan! Att ha levt med varandra i 5 månader i Malaysia sätter sina spår, jag saknar dig här varje dag ska du veta!! Jag älskar dig Emmeli, min Petnetnat! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Men är det inte meningen att du ska vara där och ta hand om barnen? Är det inte det som au-pair går ut på? Då borde du väl inte klaga när barnen är sjuka? Bara undrar, inget illa menat :)

2011-02-16 @ 12:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0