Georgetown

Heeeej!!

Hur mår ni denna fredag?! Jag mår TOPPEN som vanligt då :P
Idag så blir det roliga grejer som händer! Jag är just nu ledig mellan 8-2:50 så jag försöker klura ut vad jag ska sysselsätta mig med, det är svårt! Finns massor att göra, men jag är så lat att jag inte orkar, vilket suger, eller alltså jag suger! I allafall så ska jag ikväll åka först och hämta upp Elin i Edgewater och sen åker vi vidare mot Oakton, Virginia för att hälsa på Hedvig! Runt 8 åker vi från Oakton in till Georgetown och där kommer vi även träffa Evelina, en ny tjej som bor typ 10 min från D.C! HAr inte träffat henne förut men hon verkar Super trevligt! S¨vi 4 (vet inte om de kasnke kommer någon mer) ska till ett ställe som heter third edition. Där ska vi äta en lite senare middag och bara ha trevligt! Sen senare så brukar dem tydligen ta bort borden och öppna upp ett dansgolv, så vi får se hur kvällen slutar!

Skriver mer sen för nu väntar det nya avsnittet av VAMPIRE DIARIES!!! :D


Kommentarer
Postat av: syster

kan inte du kolla upp klubbar tills jag kommer om du har möjlighet att komma in fast du är 19?? Samt ska klänningarna till navy grejen vara lång eller kort?

2011-02-04 @ 23:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0