NEW YORK BABY!!

Ett otroligt bra slut på den sista måndagen i Januari!!! CUZ............

I'M GOING TO NEW YORK PEOPLE!!!!!!!!!!!

WIHUUU!!! är så glad så jag näästan nästan spricker!! snackade med fina Linda och vi kom fram till att jag ska komma och hälsa på henne i Airmont (45 min från NYC) och det blir mycket snart!!! närmare bestämt NÄSTA HELG! Alltså inte nu ihelgen men NÄSTA!! Fredagen den 11 februari åker jag buss upp till henne!! Shit ska bli så roligt och jag är så glad att jag inte riktigt har fattat det än!! hahah :D

Nu när jag har berättat denna nyhet så verkar allt annat så tråkigt hahah ^^ men vad ska jag säga.... hm, vad har hänt idag? jo jag fick mitt bank kort! haha intressant va?? inte speciellt men det var skönt för nu har jag det och kan ta ut pengar var som helst! :D YAY! Ehm det var typ det roliga som hände idag, hahah :P

Var uppe aldeles för sent igår kände jag så nu e hela jag som en riktigt gammal och seeeg zombie, så jag ska dra mig mot min sköööna säng! See ya!

Min fina Airmont-böna!! Se you in 12 days <3

Ps. Grattis Hedvig och Rob på 1dags-dagen! haha ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0