New york - Baltimore

Okej sorry, jag skulle ha uppdaterat när jag satt på bussen i fredags men det blev inte av, så förlåt för det!

Min helg har i allafall varit heeelt awesome och new york är verkligen en stad jag kommer besöka fleeeera gånge under mitt år!! Har nog små planerat en resa redan den 6mars, jag ska nog åka upp för en dag för att sanna min älksade vän från Sverige  kommer och hälsar på sin au pair syster som bor i boston då och då ska jag försöka passa på och träffa henne! ska bara kolla med min vmamma! :D

Nu sitter jag på bussen hem till Baltimore, usch jobbigt, sen väntas en timmes körning genom hela helvetes Baltimore-uäääK! men men sen när jag kommer hem så kommer barnen hem från sin papa direkt så då blir det jobb! hehe. Nu ska ja fortsätta kolla på filmen jag började kolla på i fredags! ha det bra!

Svaren på frågorna kommer nog ikväll! :D

Bilder och inlägg från helgen kommer snart också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0