New York och Lindaaa!!!

YAY!! Det är torsdag här i staterna och barnen är uppe på sina rum. S ligger och sover och G håller på i sitt rum!
Själv så packar jag!! För i morgon e det dags för mig att åka till NEW YORK och träffa Linda!! :D
Det ska bli så innihellskotta kul! Kan faktiskt inte rikigt fatta att jag ska in till New york! Helt otroligt, sååå coolt! kommer bli världens turist kan jag lova, och ta kort på minsta lilla sak! :D

Klockan 10.10 går bussen i morgon från Baltimore till New york, jag är framme vid 13.20! så bussresan tar ca 3 timmar och 10 min!! :D Bussen är grym, den kostade bara 42 dollar tur och retur och bussen är en dubbeldäckare med toalett och wifi! så tiden kommer nog gå fort!! :D Kommer ha med mig både mn dator och min ny IPOD TOUCH! YAY! köpte den igår, efter att jag suktat efter den ett litet tag nu! :)

Annarså så har jag ju faktiskt varit hos min värdfamilj nu i en månad!! Det känns helt sjukt att jag redan varit här så länge! oc hdet har gått fort och redan på en månad har jag sett och upplevt massor!! :) Så minst 11 månader till!! :D det hurrar vi fööör!! :D

BTW, jag har fått lite frågor, så jag tänkte faktiskt att jag skulle svara på dem i bussen i morgon för då har jag verkligen tid så så får det bli! men om ni har fler frågor, så FRÅGA PÅÅÅÅ!!! :D

Juste en lite rolig/jobbig sak som hände inatt...

Jag vaknade typ vid 2 av att G kommer in i mitt och säger att brandalarmet har gått! Jag fattar ingenting för jag hör inte ett skit, han säger jomen det ÄR brandalarmet vi måste ut!!! Typ han får panik! och jag står där helt trött och död och hör endast ett litet pip någonstans från övervåningen, så jag säger till honom att nej men är det verkligen brandalarmet?? Det hörs ju knappt, och det BORDE låte suuuper högt!! NEJ säger han, han är 1000 procent säker på att det är brandalarmet och han tjatar tills jag och S helt dött följer efter honom ner och han säger till S, ta på dig jackan vi måste ut, det kanske brinner! När han säger det, då vaknar jag till och säger att nej, aldrig i livet att det brinner!! Så jag går upp på övervåningen och kollar på brandalarmet i hallen och det tjuter inte och det ser heeelt normalt ut. G har fortfarande panik typ och är ÖVERTYGAD om att det är brandalarmet, så han ringer sin pappa klockan 2 på natten och säger, pappa brandalarmet har gått lyssna! Han ger telefonen till mig och jag håller upp den mot branalarmet och känner mig hur trött som helst, och så säger jag, men G det är INTE brandalarmet som tjuter! S börjar också bli otålig och vi båda säger, det låter som att det kommer från Mammas rum, så jag traskar in dit och följer ljudet och kommer in i badrummet och hittar min vmammas radio som är inställd på alarm klockan 2 på natten, måste varit gammal! OJ säger G och jag säger god natt och så gick jag och la mig igen! hahah herregud vad envis han är!!!

Nej nu är det packning som gäller!! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå!! Var sjutton köper du frozen yoghurt?? Jag är assugen på det juh :) Vad heter stället liksom?!

/Emelie

2011-02-11 @ 15:39:29
URL: http://emeliegoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0