Quickie!

Okej, bara för att ag e så snäll så skriver jag ett snabbt inlägg nu om dessa 4 dagar som gått!! :)

I onsdagseftermiddag så kom min värdmamma hem och då blev jag ledig! YAY!! Hon sa att jag kunde få ledigt ända tills på fredag klockan 6pm bara för att jag hade jobbat så hårt...TACKAR TACKAR!! Så vid 6-7 så satte jag mig i bilen och åkte till Oakton och HEDVIG! Vaknade på torsdagen och den dagen spenderades med Hedvig och hennes värdbarn, Ethan, han e så otroligt sööt så man dör!! Vädret var sjukt grymt, det var typ lika varmt som det burkar vara i Maj i Sverige! HA! Så när vi plockat upp Ethan från skolan så fixar vi ihop en picknick och åker till en park! Vi sprang runt och lekte och hade oss, as roligt!! :D

Sen i fredags blev det favorit i repris, men denna gången var Hedvigs andra värdbarn Ella med också! Lika roligt det! Vädret var lika grymt det också! :)

Vid 4 så åkte vi mot Annapolis, och mitt hus. Det var super duper kö så vi kom hem 1 timme senare än beräknat. Fixade i ordning barnen för säng och gick och la oss....var suuuper trötta!!
I lördags vanade vi tidigt av att det kändes som att solen var inne i mitt rum, sååå ljust!! Så upp gick vi och åt bagel och pannkakor till lunch! MUMS!! Sen gjorde vi oss iordning och drog till Downtown Annapolis och parkerade vid fotball stadiumet och därifrån satte vi oss i en gul-amerikansk-skolbuss och åkte i 5 min för att sen hoppa ur inne på Naval academyn! :) Väl inne på området så mötte vi upp Rob och hans kompis Adrian. Och vi 4 satte oss med ungefär 1000 andra och kollade på en collage basket macth mellan NAVY och ARMY!! Det var feting voolt kan jag säga! vilken stämninge och herre vad seriösa dem är! Kul var det i allafall! :D

När matchen var slut så gick jag och hedvig och hämtade bilen och körde ner den till hamnen och där mötte vi upp killarna igen och tog en kaffe på starbucks och sen så åkte vi hem mot Robs föräldrars hus och var där ett tag! Sen åkte vi feta rundor och gjorde onödiga saer som inte gav något reslutat!! ARG!

Sen släppte vi av R och A hos deras kompis och jag och H åkte hem och gjorde oss lite fräschare. Sen vid 9 åkte vi till R och A's kompis och där var vi totalt 8 stycken som tittade på film. Inte världens roligaste tid i mitt liv kanske....

Runt 1 på natten åkte vi hem till Rob igen vi 4. Och väl där så började Rob, Hedvig och Adrian dricka vin, inte jag eftersom att jag skulle köra hem... Så satt vi där 4 ungdomar och hade det as trevligt! hahah ^^ Nej men kvällen blev väl kanske inte riktigt vad vi hade förväntat oss men den blev faktiskt helt okej ändå!! :)

Och idag så har vi inte gjort så mycket, mest chillat och bara tagit det lugnt! Jag har ÄNTLIGEN städat mitt rum...lite iallafall! och jag ska snart gå och lägga mig faktiskt, ska kolla det senaste avsnittet av VAMPIRE DIARIES först!! :)

I morgon så är det typ "presidents day" här borta och då är alla barn lediga så vi får se vad dagen bjuder på. En sak är säker och det är att jag SLIPPER gå upp klockan 6 som vanligt! YAY!!! Nej nu får det räcka! detta inlägg blev rätt långt juuu!!


Hedvig och E


Jag och E


Jag och Hedvig


Chewbacca 1 och Chewbacca 2 (kan inte stava)


Girls in tha caaaaar


BASKETBALL!!!!!


NAVY maskoten - en getbock??


Rob, Hedvig, Jag och Adrian


Hedvig och Adrian

Japp det var mina 4 senaste dagar lite snabbt! Nu....VAMPIRE DIARIES!! Sen säängen! :) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0