Saturdays

Satan, ligger efter med bloggandet, men ååh jag hinner inte, eller det är iallafall det jag försöker intala mig, så att jag inte ska känna allt för stor skuld till er som faktiskt läser. Jag säger hela tiden att jag ska bli bättre på det, men ni ser ju hur bra jag håller det. Så ja, ni får helt enkelt nöja er med det antalet inlägg jag skriver! :D bra va?

Lördags:

Jag, Elin och Hedvig gick upp vid typ halv 10 och fixade i ordning oss för att åka till Tysons corner, som är ett stort shopping mall i närheten av Hedvig. Så off we went. Det var super stort. Vi åt lunch och så shoppade vi lite. Jag köpte 5 trosor från VS, en t-shirt från Garage,
1 par skor från forever 21 (tygskor i mitt <3) och sen ett till par skor från Urban outfitters! Sen när vi skulle åka hem mot annapolis tog jag en yummie frozen youghurt! :D

Lämnade av Elin i Edgewater där hon bor coh åkte sedan downtown annapolis för att släppa av hedvig. Sen åkte jag hem och umgicks lite med min värdfamilj och vi hamdlade inför superbowl och ja gjorde lite stuff! Sen runt 7 tror jag så åkte jag mot downtown och plockade upp hedvig och så åkte vi till mallet, och gick som vanligt in på macys för att testa klänningar...IGEN! så himla roligt och så åt vi sushi! Gott!

När vi kom hem snackade vi och gjorde typ inget!


Hedvig


Frozen youghurt!!


Hedvig med sina snygga nya brills!


Mina inköp!







Nu ska jag kila till target en snabbis och åka till G's hebrew schoool så jag vet vart den ligger till senare då han ska dit! hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0