Svar på en kommentar

Fick en fråga/kommentar till:

Men är det inte meningen att du ska vara där och ta hand om barnen? Är det inte det som au-pair går ut på? Då borde du väl inte klaga när barnen är sjuka? Bara undrar, inget illa menat :)

Haha jo självklart är det det au pair går ut på! Och ja jag gillar barn och jag åkte hit för att ta hand om barn, men när barnen är hemma hela dagarna och jag jobbar 24/7 själv så är det inte alltid det lättaste! Jag har nämnligen jobba själv från och med tisdagkväll till torsdag kväll förra veckan, och från söndag kväll till idag! Och när mitt värdbarn nu var sjuk så blir han lite kinkigare (vilket man kan förstå) och då är det inte alltid så lätt. Hmm, undrar om det finns någon au pair som tycker det är jätte roligt att ta hand om ett barn en hel dag när barnet ä sjuk? Någon som tycker det är roligt? Vore kul att se om det faktiskt är någon som tycker det är roligt och härligt! :)

Hoppas du är nöjd med svaret! :)

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahah what?! vem klaga inte på sitt jobb? oavesett jobb.

2011-02-17 @ 12:10:21
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Malin

yes, tack för svar!

2011-02-17 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0