With the monument to my left and the white house to my right

OH maaaan, vilket kväll det blev igår!!!

Det var planerat att vi skulle ut på en bar som heter third edition och äta och sen stanna kvar där inne och bara hänga och snacka! Hmm, så blev det INTE!

Och varför inte då? jpo för att jag inte har nåååågon som helst aning om hur man kommer till Oakton tydligen, utan Hedvig!

Vid 5 så kom jag till Elin som bor i edgewater och vid kvart i 6 så åkte vi två mot Oakton och Hedvig, och engligt Marwin(min gps, han heter så) så skulle det ta ca: 1 timme och 20 min, det tog oss ca 2timmar och 20 min istället! och herregud vilken helvetes tur det blev för mig och Elin! Jag körde inna i D.C! alltså mitt på stora gatan, i chinatown, jag körde på den stora vägen som går mellan monumentet och vita huset! förstår ni att vi var liiite nervös och otroligt vilsna! herregud! men efter ett tag så hittade vi väg 66 och så tillslut kom vi fram till Hedvig!

Vi stannade hos hedvig i ca 10 min och på den tiden så bytte jag om och sminkade mig, hmm det blev som det blev! Sen tog vi bilen till Fairfax och hämtade upp Sara och när vi alla 4 var i bilen började färden mot georgetown! Vi kom in typ 40 min senare och då mötte vi upp evelina och så gick vi mot third edition...Vi kom INTE in och de hade slutat servera mat PRECIS!! F*n!!

Så vi gick till ett annat ställe, typ old glory eller något och så åt vi där. Sen så gick vi lite på main street där och in på urban outfitters. Sen tyckte vi att det räckte att gå runt och inte göra något så vi alla hoppade in i bilen och jag fick köra igen och barfota dessuton då jag hade pumps, och de är väl inte det bästa skorna att köra i ^^

Så ännu en gång kör vi runt lite mitt inne i dc och bla bla och herregud så trött jag var på att köra, USCH! Men när vi åkte förbi chinatown en andra gång så släppte vi av evelina vid metron där och jag, hedvig, elin och sar åkte mot fairfax!

Stannade vid ett dunkin donuts och handlade lite sen körde vi runt hörnet och ställde oss på en parkeringsplats och satt och åt donuts i bilen och skrattade arslet av oss!! fy tusan vad roligt jag hade i bilen! ahahah har inte skrtatta så mycket som jag gjorde i freedags på länge! hahah tack för det tjejer!! :D

Efter donutsen så åkte vi hemåt, lämnade sara först sen åkte vi hem till hedvig och så sov jag och elin där.



i bilen, såg monumentet!!! :D


Elin och evelina!


jag och hedvig!


Elin och sara


hedvig och jag testar brills på Urban outfitters


Elin och sara i bilen


trött Cassandra

I lördags gjorde vi massa saker och idag gjorde vi massa saker. Men just nu är jag så sjukt trött så orkar faktiskt inte skriva mer, det blir i morgon istället!! :D tjao!

BTW. Green bay packers vann super bowl!! :D Inte för jag bryr mig, men ändå ...:P

Kommentarer
Postat av: Elin

Stupid Green Bay!

2011-02-09 @ 02:56:06
URL: http://anamericandream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0