Ännu en separation att klara av.....

Har precis ätit vår sista lunch på skolan, tillsammans, vi svenskar.....
Nu sitter vi lite utspritt i Lobbyn eller vad man ska kalla det och leker data-nördar, men det är okej. Om en kvart ska vi in för en sista gång till klassrummet/salen och snacka i en timme till tills klockan blir 2, tror jag .. :P

Efter det så ska vi alla i olika grupper in i bussar som ska ta oss till någon flygplats eller tågstation. Så om typ 3 timmar så är vi alla ensamma igen. Det suger faktiskt lite. Jag vill inte skiljas från dessa flickor, de är trygga och vi har otroligt roligt hiop och jag vill inte åka tåg med massa främlingar och gå av på en station jag inte känner helt själv. Men det är självklart något som måste göras. Jag ska åka från Stamford tågstation klockan 16.56 mot Washington D.C. Iochförsig så hoppas jag av lite tidigare på BWI station som är ganska så liten och när jag kliver ut ur tåget så hoppas jag att så snabbt som möjligt kan hitta min v-familj som kommer vänta där på mig!

Är väldigt nervös, men det är nog alla, inte bara vi au pairer utan också värdfamiljerna.. Men det hör väl till antar jag :)

Ska bli skönt att komma till familjen och få packa upp mig i mitt rum och komma in i en vardag. Jag har HATAR att leva i en väska som jag gjort de senaste 4 dagarna..

Kommer bli jätte tråkigt och jobbigt att säga hej då till mina svenskar, men jag vet att vi kommer ses igen, någongång under året, så är det och så måste det bli! :D

Ni får en bild, det är allt jag ger er for the moment ;P


Bak: Matilda, Johanna, Johanna, Linda
Fram: Amanda, Sara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va skönt att höra Cassandra !! Hoppas verkligen du har det bra <3 saknar dig <3 Kan inmte du och jag skypa typ imr kväll :D?? PUSS <3

2011-01-16 @ 01:03:02
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0