Första arbetsdagen i USA och det gick....

heeelt okej.
Min värdmamma åkte och jobbade vilket betydde att jag skulle väcka barnen vid 6 och göra dem redo för att deras pappa skulle komma och hämta dem och göra dem redo för skolan! Jag hade ställt klockan, men jag vaknar inte av den, utan jag vaknar av att G kommer intassandes i mitt rum och väcker mig genom att säga: Ehm, Cassandra... Jag nästan flyger upp i sängen och säger oh my good, i over slept! och då säger han: Well only 10 min it's okey, haha så söt han är, och tuuur att han väckte mig!
Så jag gick upp och väckte S medans G gick ner och tog fram sin frukost. Sen gick jag ner till honom och pratade medans han t frukost, sen kom S ner och åt och då pratade vi alla 3. Sen gick S och gjore sig i ordning ch G också. Jag passade under tiden på att fixa med deras luncher och städa undan lite. Sen när de vara klara gjorde de lite små saker, sen kom deras pappa och hämtade G och skjutsade honom till bussen sen när han kom tillbaka för att skjutsa S till skolan så följe jag med och så fick jag köra i min bil och lämna av S. Sen körde vi runt lite här i Severna park så att jag fick känna på bilden hur den är och se mig runt lite! :)

Efter att vi åkt runt lite så skjutsade jag hem pappan till sig och åkte sn HELT själv tillbaka hem och det gick aldeles utmärkt, enligt mig! haha :)

Sen när jag kom hem så åt jag frukost och skypade med Hedvig i 2timmar, TREVLIGT! nu ska jag diska och göra i ordning lite här hemma, sen ska jag nog åka och hämta G, haha ska bli roligt att se om jag hittar till hans busstopp, men det ska nog gå! :D

Igår: Igår så var skolorna stängda som de varnade för, men det gjorde inte mig så mycket, för det betydde sovmorgon till typ 9!! :D Så jag vaknar runt 9 av att jag hör de små liven tassa runt där nere och försöka vara tysta. Fixar lite i mitt rum sen går jag ut och kollar vad de gör. De spelade Xboz kinect och hade sig, så jag skulle ju självklart spela då också, så det gorde jag så gärna, och fasiken så roligt det var dåå! :D hahah så vi spelade lite och sen kom L ner och joinade oss. Vi spelade kinect, halo och andra spel och vi hade riktigt kul!

Det var så gulligt. S sitter i soffan bredvid mig så lägger hon huvudet i mitt knä och så säger hon: Cassandra, I love you. Alltså jag döör, vad söt hon var! Sen så har G tvingat mig börja läsa harry potter böckerna, haha han läste typ ut alla på 2 månader och säger att böckerna är myyycket bättre så nu måste jag läsa dem och jag har lovat att jag ska läsa första boken så... :P haha

Vi var också på bio igår, alla fyra, vi såg Gullivers travels, den var rolig och helt okej! :) påvägen hem åkte vi förbi en affär och handlade och så sitter vi och snackar i bilen och så säger S plötsligt: Hey, I got an announcement to make!
L: Okey, whats that?
S: I just wanted to say that Cassandra is Awesome!!

hahah jag kunde ju bara skratta och självklart säga tack! hahah söta små barn! :)

Nej nu ska jag ut och köra lite, ska köra till G's busstopp så jag är 100 % säker på vart jag ska sen när jag hämtar honom vid 1! :D hörs snart igen! och jag SKA lägga upp bilder! jag looovar! Men inte nu! hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0