Första helgen i Staterna, and i'm feeling good

Hej hopp!! FÖRLÅT att jag varit sämst på att uppdatera igen men jag har världens, verkligen världens bästa ursäkt, och det är HEDVIG!! Jag har spenderat heela min helg med henne och helgen är fortfarande inte över! lovely!
Men ska uppdatera er lite om vad som hänt och händer! :D

I torsdags kväll kom jag fram till tågstationen och jag möts av min v-mamma där och får en stoooor härlig kram och redan då känns det inte nervöst eller konstigt på något sätt, allting kändes bara så härligt och avslappnat. Vi åkte hem mor huset och där väntade barnen och deras pappa. Då blev jag lite nervös kan jag säga, när kjag för första gngen skulle träffa barnen och så, men det gick aldeles utmärkt bra! De var såååå söta! och det hade gjort en tårta till mig där det stod välkommen cassandra och så hade de satt i 12 ljus i den som står för hur många månader vi kommer spendera tillsammans. MINST! Sen visade tjejen S mig runt och lite så, och det kändes bra. Sen gick typ alla och la sig och jag DOG i min säng, var så fruktansvärt trött och kroppen skrek efter sömn så jag sov som ett barn. I fredags så ville min vmamma att jag skulle sova ut och bara ta det lugnt så jag sov till 10, vilket var väldigt behövligt och sen packade jag upp och fixade lite i mitt rum. Sen kom min vmamma L hem och då åt jag frukost och vi snackade lite och det kändes så bra! Hon är verkligen sååå grym! Sen åkte vi en liten tur runt om i Severna park och hon visade mig barnen skolor och busstopppen och lite så. Vi åkte också och tvöttade bilen, haha helt sjukt konstigt, men kul att se. Sen var det dags för att plocka upp barnen och då först pojken G, så vi åkte till hans busstopp och plov´ckade upp honom och han är så söt och SMART! Sen åkte vi till S skola och hämtade upp henne och så snackade vi lite i bilen sen åkte vi hem och då började barnen packa ihop lite saker för att vara hos deras pappa i helgen. Så när packningen var klar så packade vi in oss i bilen och åkte mot pappan.

Vi släppte av dem och jag fick en kram av båda barnen och sen kom S igen och kramade om mig, sååå sööt!
Sen åkte jag och L mot Virginia och mot hennes mormor.....

Okej resten av helgen uppdaterar jag ikväll för nu måste jag dra! Men detta är i allafall en början. Just jag vet att ni finns, men ni vet att det alltid är roligare att skriva om det finns någon/några kommentarer right?

Okay, Seee ya!! SOON

Kommentarer
Postat av: Malle

Låter som en underbar familj du har fått :D

2011-01-16 @ 18:15:52
Postat av: Emma

Låter toppen alltihop! :D

2011-01-16 @ 22:28:46
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/
Postat av: Elin

Hello! Vi känner inte varandra men jag följer din blogg eftersom att jag själv funderar på att åka efter sommaren :) Fortsätt skriv, superkul att läsa! Hoppas allt fortsätter lika bra som det verkar ha gått hittills :) kram

2011-01-16 @ 22:57:56
Postat av: Emelie

Wii, vad glad jag är att det börjat så bra !! Din familj verkar kanon juh :D

Kraam

2011-01-18 @ 10:04:08
URL: http://emeliegoesaupair.blogg.se/
Postat av: Amanda Wijk

Säger samma som Elin, två kommentarer upp, ska bli super kul att följa din blogg och även jag ska dra iväg om drygt ett år. Mysig familj by the way :) kram

2011-02-09 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0