Första inlägget från USA!!!!

KAN INTE FATTA ATT JAG ÄR HÄÄÄÄÄR!!!
Vet faktiskt inte när det ska smälta in att jag är nu på ett hotell i Stamford, CT och har endast 1 timme in till självaste MANHATTAN!!!

Flygresan gick jätte bra och allting gick smidigt, så det var skönt!
Kom fram till skolan nu vid halv 8 och då fick vi lite info och så åt vi.
Sitter just nu i min säng på hotellet och ska SOVA!!! jag är heelt död, men kände att jag ville uppdatera er om att jag LEVER!! :D och jag är i USA NUUU!!!!

Hörs i morgon!! Då ska vi svenska ligan lira runt på stan och gå till mallet som ligger 5min från hotellet, ett besök på target också, MÅSTE man hinna med!! Juste, jag har 2 roomies, en thailänds och en annan,  som jag inte kommer ihåg vart hon kom ifrån ^^ kanske tysklan?? :)

GOD NATT FÖR FÖRSTA GÅNGEN FRÅN USA! Skriver imrgon igen!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0