Fredags trassel

Halloj!! :D
Hur e det med er?! jag LEVER och jag mår TOPPEN!! :D

Idag har jag gjort lite olika saker!
Imorse så var det väldigt fiint vid sjön utanför huset så jag var tvungen att takort!


Pretty huh?

Ehm, vid 7.15 så gick jag ut till min bil och började skrapa den och satte på värmen också, tyvärr så hade tydligen ena fönstret varit nere (?) och då hade det alltså blivit sviiin kallt i bilen och frosten hade kommit in lite i bilden, vilket gjorde det svårar för mig att skrapa bort skiten. Men runt 7:30 så kommer G ut och hoppas in i bilen och jag skjutsar honom till hans busstopp, sen åkte jag hem igen! Sen vid 7.50 åkte jag, L och S och lämnade av S på skolan och efter det så åkte vi hem och jag åt frukost och L åkte och gymmade!

Vid halv 11 så kom L hem igen och hjälpte mig med GPS:en och jag gav mig iväg på mitt livs första LÅNGA äventyr med bilen hahahah ^^ Jag åkte till Josefins hus och hon bor i Riva, som ligger ca: 25 min från mig... Hade GPS:en så det gick ju as bra, lite skakis kanske men jag kom fram och inte körde jag fel heller! :)

Åt lunch med Josefin ich snackade och hade det allmänt trevligt! Sen när det var dags för mig att åka hem igen så satte jag mig i bilen och satte på GPS:en och då blinkar batteriet rött??? hallååå!! jag dog typ och höll verkligen tummarna för att den inte skulle dö! Josefin ritade för säkerhets skull upp en liten karta, så när jag åkte från hennes hus så körde jag med hjälp av hennes karta, och det gick super!

Men sen självklart åkte jag feeeeel!! Vet inte varför men jag kom fett fel! Skulle fortsatt rakt fram men svängde av någon dum anledning av mot höger??? MONGO, det skulle jag inte gjort för jag kom FEL FEL FEL!
MEn GPS:en var fortfarande på så den tog mig tillbaka till highway 50 east och jag kände att nu jäklar ska jag komma hem!

Så efter ett tag på highwayen så börjar jag känna igen mig och peka och säga: Åh där är safeway! Åh där är banken! Åh där är bowlinghallen! Åh...Vart f*n är jag?? Jag åkte åt helskotta för långt och fick panik så jag svängde av på en liten väg och försökte komma ihåg gatu namn och såg då robinson road, så jag åkte upp på den och så såg jag evergreen och sen ÄNTLIGEN var jag hemma!! YAY ME!!

I did it! och med hälften av resan UTAN gps, that's kinda awesome!! :P

Ikväll blir det sushi och bio med några tjejer i Downtown Annapolis! LOOKING FORWARD TO IT YAO!

Catch you later! ;P


Tomten!


Liten tiny strand! :)


bryggan!

Vet inte än om jag kan visa bilder på huset och barnen och mamman, men jag ska fråga! :)

SEE YA LATER

Kommentarer
Postat av: Elin

duu, vi måste hänga vid er brygga och sjö i sommar när det blir varmt! :D Kan man bada i sjön? :D

2011-01-22 @ 05:13:53
URL: http://anamericandream.webblogg.se/
Postat av: Elin

Naaaajs! jag kan lova att jag kommer hänga hos dig från fredag eftermiddag till söndag kväll på den där bryggan ;D

2011-01-22 @ 05:33:01
URL: http://anamericandream.webblogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Tack för en jättebra blogg Kikar in på din blogg varje dag, verkligen jätteroligt att följa ditt äventyr i USA, har även följt din matchningsprocess m.m! Jag är själv uppe i min ansökan med SI, och planerar att komma iväg till hösten :)

Har bara en liten fråga, hur många bilder hade du på dig tillsammans med barn i din ansökan? :) Vet du om det räcker med två bilder med samma barn? ( är lite problematisk med bilder på sig själv med barn med tanke på att alla mina timmar är på dagis, och många föräldrar inte vill att sina barn ska vara med :S )

Ha det bra! :D

2011-01-23 @ 17:36:03
Postat av: Anonym

UPPDATERA

2011-01-24 @ 16:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0