Hedvig La Blom

Efter 5½ månad så fick jag äntligen se Hedvig igen! helt sjukt roligt var det att se ett så otroligt bekant ansikte i ett så främmande land! och hon är en STOR STOR trygghet kan jag säga er! I sverige bodde vi 5 min från varandra, för 2 månader sen bodde vi 12 timmar från varandra och nu bor vi 1 timme från varandra! SJUKT nice om ni frågar miiig!!! :D

Dagen gick aaas bra! Barnen är så grymt snälla och hjälpsamma nu i början när jag är ny så allting är så enkelt! Kände mig som värsta mamman när jag tog fram maten och gav dem det och ja hela den biten, men det var roligt och dessa barn är bäst!

Allting känns så himla bra, inte en gnutta hemlängtan finns i mig och det är skönt!
Planen för i morgon och på fredag är okänd, på lördag fyller hedvig år s hon kommer in till Annapolis för att träffa en kompis och så sover hon förhoppningsvis hos miig! ROLIGT!!:D sen på söndag så åker jag, L och barnen till Baltimore för att L ska vara med i TV, barnen ska också vara med, så jag blir publik, ska bli aas roligt! :D

Skulle kunna avsluta inlägget med det klassiska, jag saknar er där hemma, men då ljuger jag, för jag saknar inte er speciellt mycket haha ^^ taskigt men sant! Nu ska jag dööööö i min säng och sova satan!
Hej så länge!

BTW, 2 inlägg på en dag....INTE ILLA!! ;)


Moi and la Blom and our friends Star and bucks! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul att du uppdaterar så duktigt !! Det låter riktigt mysigt juh :)

2011-01-20 @ 17:40:08
URL: http://emeliegoesaupair.blogg.se/
Postat av: Maria

Så roligt att du trivs! :D Det är en sån lättnad när man kommer hit och känner att "fan, jag kan klara detta!"

2011-01-21 @ 01:41:05
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0