Not what we planned....

Tjohoo!! REDAN SÖNDAG?! Helgerna går väldigt snabbt, coh speciellt om man har roligt eller vad säger ni? :P

I lördags då runt 12 så kom min lilla Virginia-prinsessa och knackade på min dörr! YAY hedvig is here!! :D Så när hon kom så gjorde jag i ordning mig och så åkte vi till Westfield mall och var redo att bränna money money money! Och yes det gjorde vi självklart! :D Först gick vi in på Abercrombie & fitch och både jag och Hedvig kom ut med varsin tjocktröja! KATCHING! S snygga och sköna och jag bestämde mig för att köpa Hedvigs tröja åt henne som en lite sen 20 års present, så hon blev glad och det blev jag med! :)
Sen gick vi vidare mot Victoria secrets men gick snabbt ut igen, vilket var tur för om man stannar där för länge så kommer man ut med 399 kassar, vilket inte är bra...



Vi gick rut lite och sen in på Hollister och jag kanske e efter men är Hollister och Abercrombie & fitch typ samma kedja eller något?? För kläderna, inredningen och personalen är ju precis likadana!! Någon som vet?
Ehm, iallafall så köpte jag en fin fin t-shirt därifrån och jag kommer verkligen besöka den affären igen! Den var grym! :)


Snygg va? :P

Efter lite mer strosande i mallet så bestämde vi oss för att dra in på Macys och kolla fin klänningar, NAVY balen är ju den 16 april så man måste ju vara ute i go tid med klänningarna hahah ^^ Så in på macys och herregud vad mycke klänningar, mest korta tyvärr men vi hittade några långklänningar som vi tyckte kunde vara roliga att prova, så 3 klänningar vardera fick följa med in i provrummet... haha ^^








Ehm, ingen av dessa klänningar ville vi ha, men det visste vi redan när vi gick in och provade dem, men fy tusan vad roligt det är att prova låååånga klänningar! Känner sig lite som en prinsessa! ;P

Efter lite klänningsprovande så skulle jag ha min frozen yoghurt debut och den var bra!! :) Man fixade allting själv, det fanns apparater med FY i olika smaker, jag tog choklad, cheesecake och cookie cream tror jag, sen fick man hälla på massa godsaker och då hade jag på jordgubbar, mango, chokladströssel, M&M, choclate chip och sen chokladsås! DET VAR SÅÅÅ SJUKT GOTT! :D


MUMS!

Sen bestämde vi för att gå tillabaka till VS och hitta varsin bikini då vi kom på att jag har en hot tub hemma som vi kan bada i ikväll så in på VS i jakt på en snygg bikini och ut kom vi med varsin snygg bikini! wihuuu!!


Snygg va? :)



Söndag

Idag vaknade vi vid typ 10 och vid 1 så satte vi oss i min bil och körde mot downtown annapolis! Vi strosade runt lite i den fin fina staden och sen åt vi sushi till lunch! Sen gick vi till starbucks för en varm caramel macchiato och sen spatserade vi in till Naval academyn. Coolt var det, eller? haha det ser ut som ett vanligt område, och om man har lite tur man kan se några navy killar eller tjejer, haha. Men vi gick i allafall till deras souvenir shop och vi spenderade en lååång tid där kan jag säga, och vi båda köpte en varsin snygg t-shirt! :D


Hedvig i hamnen


downtown Annapolis


Downtown Annapolis


NAVY!


Sushi


Hedvig och en....man


Min otroigt snygga tröja! visst e den grymt snygg?! :D


När jag kom hem så var jag ju tvungen att ta kort på den fina solnedgången!

Japp det var väl den helgen i stoora drag! En bra helg var det minsann!!! :D

Seee yaa!



en sak till bara. Ni vet dealen jag och hedvig hade om att varje gång vi såg en sån där fotoautomat så skulle vi takort och ja vi kommer hålla det och igår när vi var i mallet igen så satt vi vid automaten och så självklart hoppade vi in och tog kort. Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt hahah ^^ Jag vette tusan vad jag gjorde men jag höll på och trycka på massa knappar och rätt som det är så säger maskinen att det är dags att posa! ehm jaha? vilken desgin fick vi? hur många bilder? VAd har vi valt?? hahah detta blev resultatet :



hahaha kan ju säga att vi dog när vi såg vilken design det blev !!! hahahahaha så himla roligt, det levde vi länge på sen kan jag säga ;)

Nu ska jag sova! Tjiing!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Va kul att du verkar ha det bra!! Härligt att du redan är på G att börja upptäcka östkustens alla härliga städer :D Hollister är Abercrobies dotterbolag, så det är därför allt är nästa likadant i båda affärerna!

2011-02-01 @ 04:15:28
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0