Okej.....jag fick en hjärtattack!!

Det är inte så dåligt som det låter, men jaa jag fick en hjärt attack, och det som utlöste grejen var att min värdmamma (L) säger detta till mig vid bordet:
L: oh you know what I've been invited to on valentines day in New york?
Jag (C): Noo what?
L: well it's the cooolest thing. I've been invited to a sneak peak preview of TRANSFORMERS 3!!
C: (Hjärtat börjar dunka och jag tror jag ska svimma..) WHAT??? OMG, are you serious? I LOVE TRANSFORMERS!!!
L: Me tooo! and guess what!?
C: What?
L: The director and the CAST will be there too!
C: (Börjar typ få panik för att jag vet precis vad det betyder) OMG! So HE will be there?
L: OH YES! he will be there!
C: OMG, OMG, OMG !!!!! jag hoppade upp och ner, jag doooog!!

Det som är såå coolt var att hon om hon kunde gått så hade hon förmodligen till 100 procent träffat min älskade och bara min Shia Labeouf!! FATTAR NI DET!!! Det som var dåligt är att hon inte ska gå, för hon kan inte och jag kan inte ta hennes plats hahah ^^

Men fattar ni vilken hjärtattack jag fick när hon sa det!!
Min värdmamma kunde träffat SHIA LABEOUF, och om hon skulle gjort det, så kunde hon lätt tagit en bild och fixat en autograf till mig!
Nu tycker säkert många att jag är värsta tönten och blir super starstrukk, och vet ni vad...ni har så himla rätt!! för jag dööööööööör!!! :D

Det kommer ju inte bli av nu men det kunde ha blivit av och om det skulle blivit av så skulle jag dött av lycka eller något i den stilen! För Shia Labeouf is MY man! :D <3 love him! ;)

Okej, nu ska jag sluta snacka om allt creepy stalking snack....
Hmm... vad har vi gjort idag? Well vi gick upp vid 6 och denna gången kom jag upp i tid! YAY ME! gick upp och fixade lite, sen skjutsade L, G till solan och jag var hemma med S och sen skjutsade L, S till skolan. Sen åt vi lite och sen gick hon upp och la sig, och jag gick in till mig och skulle sova, men emmeli var inne på skype så det blev en timme där istället. Sen så kom G hem och då gjorde han läxor och sen åkte jag L och G och lämnade av G hos en kompis och sen åkte L och solade och jag väntade i 5 min på henne. hm... Dagen har gått fort och hela veckan har gått fort!!

Jag har redan varit här i 1 vecka, vilket är INSANE!!! Tiden har flugit förbi och jag ÄLSKAR allting här!!! :D jag ar det så otroligt bra!! IDag gick vi ut och åt middag på ett ställe där de steker maten framför en på ett bord typ, liiite coolt faktiskt, med eld och ja massa annat! COOLT!

Ehm, hm i morgon vet jag inte vad som händer, kanske blir det sushi och typ bio med några tjejer, men är inte säker än. Sen på lördag vet jag inte vad jag ska göra på dagen men på kvällen kommer hedvig hit och sover här! Sen på söndagen så ska ju L och barnen göra TV så antingen följer jag meed dem eller så stannar jag hemma! men jag tror jag ska hänga med, kan vara kul att se studion och så när de spelar in! :D

Juste här kommer lite bilder frn whenever!! :P

stamford, au pair skolan:


Matilda, Linda, Johanna, Johanna, Josephina! <3


Cassandra, Josephina, Linda, Johanna, Johanna <3


Johanna, Mikaela, Sara, Matilda, Johanna, Amanda, Linda <3


Rummen på hotellet


Matilda, Johanna, Johanna <3


Matilda, Linda, Cassandra, Josephina, Johanna, Johanna <3


<3


Linda och Cassandra <3 (Lindas bild)


Johanna, Cassandra, Johanna <3

Bara lite USA:


Lite av mitt rum, sääängen!


Walk in closet, heeeelt okej ;)


Lite av min toalett!


Min mobil som tydligen gillar att ha ett eget liv...


Min bil! Är såååå glad att den var liten och helt vanlig, skulle aldirg klara världens fetaste! haha. Jag är ju liksom inte så van än vid denna bilden så när jag kör (inte automat) så varje gång jag ska växla så hoppas jag typ fram hahah, såååå pinsamt när jag körde med barnens pappa och jag ser i ögonvrån hur han liksom små hoppar i sätet hahah ^^ men barnen sa båda till L att de tyckte jag var duktig på att köra så! :D


Fick denna sööta lapp när jag kom för en vecka sen! <3


Träffade Hedvig juuu!


Var i downtown Annapolis...ja ni ser ju vad det står ;)


Cassandra, Hedvig <3


United states of America!!


Cassandra, Hedvig <3


Bakgård och vår brygga! :)

Nu blir det inga fler bilder för idag! men nu har ni fått en uppdatering i allafall!! :D
Nu ska jag sooova! :D <3
love.love.love

Juste, här är ett videoklipp på två covergirls....
Linda och Johanna as Cover girls




Kommentarer
Postat av: Michelle

Så himla fint du verkar bo!! Vilken förmedling åker du med? Jag åker i mars förhoppningsvis, matchar familj nu :D

2011-01-21 @ 12:47:28
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Michelle

Va kul! :) Känns det läskigt att bo i ett annat land? Och hur var skolan? Förlåt om jag frågar så mycket.. haha :) And btw, Shia är också en favorit hos mig! grr ÄLSKAR TRANSFORMERS

2011-01-21 @ 15:12:29
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHAHA COVER GIRL!!! :D:D

2011-01-21 @ 16:25:28
Postat av: Angelica

Hej! Måste bara fråga, hade du rum nr 208 på hotellet i stamford?

För lampan i mitt rum(208) var så sne som den ser ut på din bild:P

Hoppas du får ett underbart år i USA! :)

Kram från angelica, aupair i NJ

2011-01-23 @ 04:06:27
URL: http://angelicaiamerika.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHA! Vad snygga vi är Linda! Riktiga covergirls! Easy, breezy, beautiful! :D

2011-01-24 @ 03:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0