Onsdag in the united states!

OJOJ! nu händer det snart alltså!
Idag är det onsdag och våran sista HELA dag på skolan. Imorgon så skiljs vi alla åt, eller inte alla kanske men vi svenskar skiljs åt och slussas ut från bussar mot tåg eller flyg, vissa blir hämtade här också. Jag kommer åka tåg, med min roomie, som är thai, känns väl helt okej, skönt att inte åka ensam i allafall känner jag! :D

Så imorgon runt 9 på kvällen såkommer jag hoppa av tåget i Baltimore för att sedan supernervös och vilse försöka hitta min värdfamilj någonstans, vet inte riktigt hur det ser ut såklart så vet inte hur det kommer gå, usch jag är NERVÖÖÖSSSS!!!

Dessa dagar ar varit jobbiga, trötta, tråkiga, roliga, snabba, långsamma och massa mer. Även om det känns roligt att få åka till värdfamiljen i morgon och lämna skolan och lämna livet som au pair i en väska och verkligen bli en au pair! haha :P

Jag kommer säkert vara pissa på mig-spy ner mig nervös i morgon och det kommer vaa hur jobbigt som helst att skiljas från de svenska flickorna här... Vi har så roligt ihop och det är så tryggt att a nära kompsar som man kan snacka med om allt och inget och de förstår varje lilla udda påhittade ord du säger. Så imrgon kommer vara en helt sjuk dag tror jag... Så vi får se hur jag mår på fredag haha ;P

Nu är jag så himla trött att ögonen automaiskt har satt på sova läge så jag ser knappt vad jag skriver så ska lägga mig i min otroligt sköna hotell säng och sova som en stock. Imorgon blir det att gå upp vid 6 halv 7 och börja den sista dagen på skolan. TRåkigt/roligt...

Hoppas Sverige mår bra och alla andra!! :D

Vi hörs kanske i morgon om det hinns, och jag lovar att lägga upp bilder snaaaart!! :D

JUSTE! Det blev tyvärr inget NEW YORK för oss idag, turen blev inställd på grund av snön, den 5 centimeter snö som kom, TRÅKIGT!! Men jag lverlever, jag vet heelt säkert att jag kommer besöka New york mer än 1 gång under mitt år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0