Sista veckan i Sverige snart då!

Har tidigare yttrat mig om att jag är sämst, och nu gör jag det igen, för det är vad jag är, sämst på att uppdatera nu för tiden, men jag har anledningar jag lovar. Jag gör saker heela tiden känns det som, inte en enda lugn stund eller en enda dag som jag kan göra absolut ingenting på. För om jag inte jobbar så är jag med kompisar, är jag inte med kompisar umgås jag med min familj, är jag inte med min familj så håller jag på med MASSA au pair förberedelser. Detta.är.sjukt.

Även om det bara är 8 DAGAR kvar nu så har jag fortfarande massor avsaker kvar att göra. Det jag längtar mest efter är tisdag - för då ska jag till ambassaden och när det är över kommer det kännas mycket bättre. Så mina dagar kvar i Sverige kommer se ut ungefär såhär:

IDAG - Skriva ut massa papper och foton till bl.a. ambassaden + skicka in min ansökan om internationellt körkort

MÅNDAG
- banken, spruta och tandläkaren och ringa SI

TISDAG
- Ambassad besöket, träffa Minda och Emmeli i Sthlm för en sista gång på 1 år :(

ONSDAG
- Jobba, sen på kvällen träffa några av mina flickor och umgås kanske en sista gång på 1 år :(

TORSDAG
- Jobba, sen dra till Nyköping coh träffa Petronella för första gången sen jag kom hem från Malaysia och sista gången innan jag åker :(

FREDAG
- Kanske jobba

LÖRDAG
- Jobba

SÖNDAG
- Jobba

Ja, så ser min sista vecka i Sverige ut! :) Vet inte om jag har glömt något? säkert... Men annars så tycker jag det ser heelt okej ut, det är i början av veckan som det är mycket, och som jag skrev, så fort ambassaden är klar så kommer det kännas mycket bättre! :D
Ska väl också kanske försöka klämma in present köpen eftersom ajg fortfarande inte gfixat det än och packa någonstans men det får vi se vart :P

Ska kanske uppdatera lite som alla andra gör med lite händelser som har hänt 2010, men det kommer antingen idag eller imorgon! JAG LOVAR!:D

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej :)



Sista veckan kommer få super snabbt tror mig. Känns som jag just betämde att jag skulle åka till tyskland och kom till min värdfamilj inatt.



Ta vara på sista tiden hemma. och hoppas du får ett underbart år

2011-01-02 @ 16:37:32
URL: http://aupairfromsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0