Utgång i Downtown Annapolis

Jahapp, nu e det lördag och jag vaknade runt 10 tror jag, eller då gick jag upp.

Så igår då skulle jag följa med tcå andra au pairer ut i downtown Annapolis, Samira och Elin. Jag har bara träffat Elin en gång förut och det var en snabbis på bion och Samira har jag aldrig träffat förut så det var riktigt kul att träffa dessa flickor! Både två var huuur trevliga, snälla och bubbliga som helst! och jag hade en väldigt trevlig kväll med dem! Det brukar tydligen vara mer folk än vad det var igår så det var ju lite synd att det inte var så packat som det brukade vara. MEn som sagt jag hade roligt och är super nöjd med kvällen! :)




Elin!


Jag och Sami!


Elin!


Jag och Sami!

Hela helgen så är jag ensam hemma. Barnen är hos sin pappa och åkte igår redan vid 5 och min v-mamma åkte till Las vegas över helgen för något födelsedagsfirande! Så jag har huset för mig själv! Känns ganska så bra faktikst! :)

Så idag kommer min lilla Hedvig hit och så sk hon stanna här tills i morgon och jaa idag tror jag vi kommer åka till mallet och bränna massa pengar! haha det ser jag fram emot! och sen ska vi typ laga middag och bara ta det lugnt! Vi har en hot-tub här hemma men jag vet inte hur den funkar, men om vi på något sätt kan få den så kommer vi nog hoppa i den! härligt!! :D

PS. VAMPIRE DIARIES HAR BÖRJAR NUUUUUUUUU!!! Såg precis avsnitt 12 och shit vad jag redan längtar tills nästa avsnitt! Baby som jag är grät jag en skvätt lite då och då, men hallåååå, den som inte fäller en tår när DAMON gråter den e ju knäpp, så de så ;P

Nej ha det så bra! höööörs!


Kommentarer
Postat av: Moa E P

WHAT? grät damon? man, jag missade avsnittet!!! Måste se det, vet du när det går repris? eller vart man kan se det? Kommer ju gråta satan om han gråter.. Är det för att Rose ska dö? Jag såg bara några minuter... :(

2011-01-30 @ 04:09:34
URL: http://wheniamoverthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0