Victorias Secret equals AWESOME!!!

Hej hej otrligt mycket hej! Hår mår niiiii!? hmm ja ni i Sverige ligger ju säkert och sover nu och drömmer fina drömmar om hur bra jag har det här borta...eller hur? :P Men jag sover inte...än... Dagen har varit riktigt riktigt bra faktiskt!

Började med att jag gick upp vid 6 och väckte S och hela dagen idag har det bara varit jag och S eftersom att L och G åkte till NY över dagen för L's jobb. Så det har varit lite girlpower idag!
Som sagt, väckte henne och fixade frukost och hela den biten, sen skjutsade jag henne till skolan och efter det så försökte jag hitta till min bank som jag var på igår, lyckades jag? Ehm nej inte utan min bästa vän herr gps. Så jag gav upp och åkte hem och åt frukost och tog det lugnt ett tag. Kollade datorn m.m.
Sen vid 11 så åkte jag mot min bank med Gpsen och tog ut lite pengar och så åkte jag till Westfield mall och gick runt i ungefär 1½ timme! Kollade inte i så många affärer för jag fastande ju såklart inne på Victorias secret och kollade genom heeela deras sortiment som jag ÄLSKAR!!
Blev dock inte så mycket, vilket suger för att jag vill ha kläder men det är bra för plånboken! hehe :P
Men det blev i allafall en signature hoodie och ett par tränings/härliga byxor! :) jag är suuuper nöjd med båda! :D
min nya älskling!!!


Love pink 86!


dessa brallor är sååååå sköna! sitter tajt över röven ochlåren sen blir de vida ner till! snygga och förbannat sköna! ska nog köpa flera av dessa!!


THE BAAAAG!! haha nejmen så en liten vovve fick jag också för jag köte hoodien! YAY!

Ehm, efter VS besöket så begav jag mig mot någonstans där jag inte visste vart jag var. Jag skulle nämnligen möta upp en au pair som heter Camila för lunch! så där står jag och väntar på att hon ska hitta mig, för jag kan då verkligen inte hitta henne hahah ^^ Hon kom efter typ 2 min så då hoppade vi in i hennes bil och körde 5 min til panera bread och så åt vi lunch! Det var verkligen jätte trevligt och hon var super go ! Så det var lyckat! tyvärr kunde vi inte luncha så länge då jag var tvungen att vara tillbaka vid 2 för att plocka upp S.

Så när jag kommer till S skola så ska jag plocka upp henne coh då säger en fröken där att nej S har hip op dans nu till kvart över 4, jaha säger jag, då kommer jag tillbaka då då! hmm, lite synd att jag inte visste det innan för då kunde jag umgåtts mer med Camila men men det gjorde inte så mycket! det var bara att åka hem och sysselsätta sig i 2 timmar till och det är inte så speciellt svårt :P

Så vid 4.15 så hämtade jag upp S och sen gjorde hon läxor och jag satt med henne och så åt vi och hon höll på att hoppa runt och dansa och sen senare mot kvällen dansade vi ännu mer och fjantade runt så det var rikigt roligt och jag tycker v hade en otroligt bra dag! :D

I morgon ska L jobba i Philadelphia och G är ledig (hoppas han ska leka med en kompis) och S går i skolan som vanligt till 3! Vad jag kommer göra i morgon när barnen är i skolaneller leker med någon, det vet jag inte än, men det löser sig :P

JUSTEEE!!! Idag snackade jag med bästa linda linda linda och vi har besätämt att jag ska komma till henne i NY över en helg och ganska så snaaaart!! DEt kommer bli i februari hoppas viii!! :D faaan vad jag längtaaar!!!! <3<3 det kommer bli bäst ever! :D

Ja det var väl de jag hade att skriva, hm tycker alltid att mina inlägg blir väldigt långa nu för tiden, förstår inte, en aa hoppas ni orkar läsa! En komentar eller så är ju inte fel att kladda ner heller!! :P

ett till JUSTE är ju att  jag är en au pair nörd, och är man det så måste man samla på quarters med USA's stater på och det har jag börjat göra nu och jag har 6 stycken! WOW haha ;) Men det kommer bliii fler, jag SKA ha alla när jag åker härifrån!:D

Idaho, Arkansas, MARYLAND, Wisconsin, Louisiana och Oregon! :D

Nej nu ska jag soova sova sova för jag är döds trött... Åt precis också en goood fruktsallad som jag gjorde med glass och chokladsås! man kan ju liksom inte bara vara nyttig right? ;)



GOD NATT USA!! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har Florida och Ohio! Haha! :D

2011-01-28 @ 20:39:43
URL: http://oneyeartexas.blogg.se/
Postat av: Josse

Åhh, jag har bara två kvar att hitta, har de andra, och en av de jag behöver är just Oregon!! Ska stjäla den av dig ;)

2011-01-29 @ 05:45:59
URL: http://josefinnystrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åååh !! Nu känner jag igen mig i de där au pair- känslorna. Hehe :) Måste berätta att jag kommit till min värdfamilj och de är jättesnälla ! Gloucester som jag bor i är extremt vackert (A)

Ta hand om dig :)

Kraam

2011-01-30 @ 00:35:49
URL: http://emeliegoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0