ett tag sen + fråga

hehe, var ett tag sen ja... hmm typ 3 veckor?! det längsta hittils tror jag! i allafall på länge! Men det blir inte att jag skriver här längre, vad tusan skulle jag skriva om? Det är inte så intressant att läsa om vad jag gör om dagarna och då uppdaterar jag inte så mycket. Har väl tappat suget också kan man väl säga.. men jag ser att det fortfarande är några som går in lite då och då och till er som gör det så kan jag säga att detta är nog inte den roligaste bloggen, men som sagt om det händer något lite roligare så skriver jag här, annars så inte tyvärr... :P

Men jag fick en fråga av någon så jag tänkte att jag kunde svara på den i allafall!

Personen undrade vilken organisation jag åkte med, vilka mina uppgifter var och vart jag bodde?
Jag åkte med Skandinaviska institutet eller man kanske ska säga au pair in america, och dem var jag super nöjd med, dem var trevliga och allting, och det var billigt att åka med dem. Jag bodde i Annapolis som ligger typ 1 timme från Washington D.C, den staden är väldigt fin och pittoresk och jag gillade den! :) Mina uppgifter var mest att skjutsa barnen till och från skolan och till och från deras aktiviteter, fixa frukost, packa lunch, fixa middag och sen självklart underhålla dem. Jaa det var typ det..

Kanske hörs snat igen, man vet aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0