Dancing like a freak

haha, jaaa det e typ det man kan säga om mig...När jag dansar ute på kvällarna haha

Har som sagt inte uppdaterat något bra alls nu, men jag vet som sagt var inte riktigt vad jag ska skriva i inläggen.. Ska väl försöka uppdatera liiite oftare, men som sagt om det e något speciellt ni vill läsa om så säg till.

Förra veckan så öppnade Tullen för första gången. Massa folk var där och jag var där med min syster, hennes kompis och Emmeli. Jag hade så sjukt kul och att få gå ut och dansa och kunna dricka ute på en klubb/bar var riktigt härligt måste jag säga! Sjukt lyckad kväll var det!
Så igår var vi ute igen på Tullen och lika roligt då också hade vi! Som sagt dansade i typ 2 timmar i sträck men jag kunde ha dansat hur mycket mer som helst, för det e såååå himla roligt! älskar att dansa!

Denna veckan som kommer ska jag åka till nyköping och träffa min fina petronella, henne har jag inte träffat sen jag åkte till USA så det ska bli riktigt roligt! Sen har min lillebror skolavslutning på fredag och då ska jag också på min kusins studentmottagning. Sen på lördagen är det Trosa marknad som ska bli as roligt tt gå på! Alltid massa folk och så går jag nog ut igen på tullen på lördagskvällen! AH perfekt! Längtar ju redan!

Nej nu e det fint väder så ska ut i solen och läsa lite ! Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0