letters to Juliet?

nej kanske inte riktigt rätt där va.
Jag ska sätta mig och skriva ihop ett litet brev till en liten filur i USA, jaa hon vet ju vem hon är då jag bad om hennes adress igår kväll haha ^^ Ska bli kul att skriva, meeeen jag måste säga att jag kanske kommer fuska lite... :P

För övrigt så satt jag igår i mitt rum och kollade igenom en låda som jag har haft huuur länge som helst! Allting i den lådan är hemligt. Jag hittade massa gamla brev från typ 2005 och massa små lappar notiser jag skrivit till mig själv, typ vem jag var otroligt kär i när jag gick i 7:an och vem som var helt dum i huvudet i 8:an. hahah gaanska så underhållande måste jag säga! Kastade lite grejer som var aldeles för patetiska för att kunna ha kvar men det är ändå en riktigt fet bunt av lappar, brev, notiser, bilder och sånt kvar.

Så igår kände jag att det var dags att fylla på mina brev så jag bestämde mig för att skriva brev till en person som jag saknar vääldigtmycket där borta i staterna, vi hade ju så roligt och vi bodde ju så nära varandra och jag är hundra tusen procent säker på att hon kommer svara på mitt brev och då äntligen får jag rolig post! YAY! :)




Kommentarer
Postat av: Linda

En person som jag kan lova saknar dig lika mycket vaaaaaaaaaaaarje dag! Tänk vad bra livet hade varit om man kunde transportera personer fram och tillbaka! Brev tillbaka vet du är givet! Tänker svara samma dag som jag får det! Sigrid heart Leif and thats it ;)

2011-06-24 @ 02:40:39
URL: http://liindaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0