ny igen

Ah blev lite trött på min gamla header så fixade ihop en ny lite snabbt.
Jag är väl inte världens aktivaste bloggare nu för tiden men jag skriver ju ändå någon gång i veckan eller så :P

Hoppas eran midsommar var grym i allafall! Min blev inte riktigt som planerad. Skulle gått till Malin och firat med lite vänner, men efter maten här hemma med familjen så hamnade jag i världens matkoma och mådde så himla dåligt så jag stannade inne.. Men men maten var god i allafall och vi hade det trevligt :P

Annars då? Ja det händer ju inte så mycket nu för tiden som sagt i mitt liv.
Försöker varje dag att söka jobb men utan tur! DET.GÅR.INTE.DET.ÄR.OMÖJLIGT.
Blir ju galen att gå utan jobb!

Men nästa helg då JÄVLAR blir det roligheter! För då e det ju Trosa stadslopp och det är STORT! :D Så d blir det utgång så det skriker om det, ska bli sjukt roligt!! :D

Skriver snart igen, lillebror kallar!! :D

Kommentarer
Postat av: Kim Ahlsten

Hej hej vad rolig dina poster är. lär med all säkerhet läsa dina inlägg lite mer. :p Hoppas du har en kul dag (:

2011-06-27 @ 21:28:27
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0