rastlös

Ah jag är sååå rastlös! Har varit hemma i 3 veckor nu och på dessa 3 veckor så har jag knappt gjort ett skit. I början när jag kom hem så prioterade jag inte att skaffa jobb och så för jag ville bara vara ledig och vara med min familj och se mina vänner, men nuu har det gått 3 veckor och nu måste jag verkligen göra något, jag blir tokig på mig själv annars.

Har sökt massa jobb, både här i Sverige och i Norge men inget har kommit upp!


Någon som har förslag på vad jag kan göra? Kom igen!

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej, jag tänkte höra om det är okej att jag frågar en sak; vad som fick dig att åka hem istället för att gå in i rematch? Jag läste ditt inlägg om varför du åkte hem, och jag förstår dig helt och hållet, men jag tänkte bara höra vad som gjorde att du kände att det va det rätta valet? Jag är i rematch just nu men har fått väldigt starka känslor som säger att jag vill åka hem och inte fortsätta med rematch.

2011-06-14 @ 18:26:13
URL: http://christinaberg.blogg.se/
Postat av: Christina

Okej! Tack för svaret! Vars köpte du din flygresa hem? och hjälpte organisationen dig med det?:)

2011-06-15 @ 00:20:25
URL: http://christinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0